LinkedIn Incompany training
"Zichtbaar Vakmanschap"
Beter de doelgroep aan je binden.
En meer klanten vinden.
De groepstraining is met name voor medewerkers met een commerciële functie, marketing & communicatie en projectleiders.
De training bestaat uit 3 sessies voor de hele groep. Waarin ik de groep train hoe ze met een waardevolle profilering de doelgroep bereiken. Content delen die informeert, inspireert en activeert. Zodat van connecties klanten worden gemaakt.
Daarnaast is er een extra 4e sessie speciaal voor de beheerders van de bedrijfspagina. Waarin contentstrategie- en planning voor 12 maanden aan bod komt, de statistieken en functionaliteiten van de bedrijfspagina.
De groep leert een consistente zichtbaarheid, zonder dat men onnodig veel tijd kwijt is. Meer impact in minder tijd.
Kennis over het gebruik van LinkedIn als marketing- en salestool, strategie bepalen zodat je gerichte acties doet, je netwerk vergroten en onderhouden; bereik je niet met ‘even een middagje’ training.
Daarom bestaat deze Incompany training uit 4 aparte sessies van steeds 2 uur.
Tussen de sessies kunnen alle deelnemers als ze willen nog extra vragen stellen.

Meer klanten vinden beter klanten binden
Praktisch.
Geen ingewikkelde plannen die men toch niet volhoudt, maar praktisch en meteen toepasbaar. Bovendien komt de inhoud recht uit de praktijk, actueel en inspirerend.
Structuur & implementatie.
Je kunt nog zoveel kennis hebben, als men het niet weet toe te passen ga je het succes niet bereiken. Ik train, enthousiasmeer en begeleid de medewerkers naar een structuur die efficiënt is en over de lange termijn meer resultaat oplevert.
Persoonlijke aandacht.
Tijdens de training is de inhoud zo opgebouwd dat ieder persoonlijk werkt aan zijn of haar doelstellingen t.a.v. LinkedIn.

Wat komt aan bod tijdens de LinkedIn training
- Alle persoonlijke profielen van de deelnemers krijgen de update die nodig is.
- Heeft iedere medewerker een onderscheidende profilering, die bijdraagt aan de zichtbaarheid voor de organisatie en zijn eigen carrière.
- Kennis over waardevolle content: de do’s and dont’s en waarom berichten viraal gaan.
- Deelt iedere medewerker waardevolle content vanuit zijn eigen expertise.
- Wordt ieders netwerk strategisch uitgebreid, zodat de doelgroep wordt bereikt.
- Leads genereren.
- LinkedIn in de mix: alle marketing- en salesactiviteiten sluiten op elkaar aan, zodat ze elkaar versterken.
- Hoe maak je van een connectie een klant.
- Welke functie heeft de bedrijfspagina en welke content deel je daarop?
- Strategie bepalen voor de content die vanuit de organisatie gedeeld wordt.
- Welke informatie geven de statistieken van LinkedIn je (bedrijfspagina en de persoonlijke profielen) en wat kun je ermee?
- Wat wel en wat vooral niet te doen voor meer bereik en meer interactie.
- Update over het algoritme van LinkedIn: tips & tricks.
Mensen doen zaken met mensen, LinkedIn is naast business-tool ook een sociaalmediaplatform. Zorg dus dat je échte verbinding met mensen maakt.
Hoe werkt de training:
- Ik geef de training 4 x 2 uur via ZOOM. Wil je liever toch fysiek bij elkaar komen? Geen probleem! Dan maken we daar apart even afspraken over.
- De 4e sessie is dus voor degene die de bedrijfspagina beheert, maar geïnteresseerde collega’s zijn uiteraard ook welkom.
- De snelheid waarmee de sessies worden ingepland is in gezamenlijk overleg (ideaal is om de training binnen 90 dagen af te ronden).
- Alle deelnemers ontvangen het enige echte Merk je Merk notitieboek; zodat alle kennis en inspiratie goed bewaard blijft.
- Bij iedere sessie horen extra instructie-video’s en whitepapers waarin de verschillende onderdelen van de profielen nog eens wordt uitgelegd, incl. bonus tips. De link naar deze video’s wordt na iedere sessie gedeeld.
- Er kunnen 10 deelnemers deelnemen als zijnde één groep (daarop volgend geldt een meerprijs van € 95,- per persoon).
Meer dan 15 deelnemers? Dan vormen we een tweede groep. - We steken tijdens de training dus samen de handen uit de mouwen. Ik zorg dat alle deelnemers ruim kennis opdoen, uitgebreid geïnspireerd worden en gemotiveerd worden om zelf aan de slag te gaan. “Doen, laten en nooit meer vergeten”.
Investering: €1795,-
Reviews Merk je Merk
Het was me duidelijk dat LinkedIn veel meer potentie had dan waar ik nu gebruik van maakte. Ik deed af en toe wat, maar realiseerde me dat er geen rode draad doorheen zat. Daarnaast was het me ook niet duidelijk hoe de algoritmes werkte en hoe ik mijn doelgroep beter kon bereiken. Ik maakte ook nog onvoldoende gebruik van de mogelijkheden om in contact te komen met het zogenaamde tweedegraads netwerk, wetende dat daar potentie ligt. De winst is voor mij kennis te hebben van de algoritmes, hoe kan ik zoeken naar interessante contacten, hoe krijg ik een rode draad in mijn posts op LinkedIn en wat komt daar bij kijken o.a. kwaliteit van de posts.

Bertie Ubaghs
Als organisatie willen we de zichtbaarheid van ons merk ‘Feedback’ vergroten. Daarbij was de wens om LinkedIn daarvoor professioneel in te zetten. Hoe je elkaar kunt ondersteunen in het bereiken van commerciële ambities wist Herma enthousiasmerend over te brengen.

Caspar Verhees
benVitaal stond als organisatie in de kinderschoenen op LinkedIn. Er was een duidelijke wens om de organisatie en haar dienstverlening meer te profileren, om in contact te blijven met onze klanten en partners én om gericht nieuwe contacten te leggen middels dit medium. De theoretische benadering zorgt voor de basiskennis die bijdraagt aan het bereiken van die doelstellingen. De praktische benadering zorgt ervoor dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat. De training van Herma heeft ervoor gezorgd dat LinkedIn begrijpelijk én toegankelijk is geworden voor zowel de organisatie als de medewerker.

Martijn Meij
Ik Merk ook graag jouw Merk
Klaar om te werken aan de groei van jouw merk? Slim, efficiënt en succesvol LinkedIn inzetten en structureel bij jouw (potentiële) klant op de radar komen en blijven?
Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek
Zet die eerste stap en plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek met mij. In dit gesprek laat ik je zien:
- Wat het goud voor jou is qua zichtbaarheid op LinkedIn dat jij vergeet en daardoor te weinig aandacht aan besteedt.
- Wat de meest gemaakte fouten in marketing zijn. Waardoor berichten op LinkedIn minder bereik hebben. Maar ook zorgen voor slecht gelezen nieuwsbrieven en een lage opkomst bij B2B evenementen.
- Ik geef je bovendien op basis van jullie profilering op LinkedIn direct twee praktische tips waarmee je meteen aan de slag kunt.
- Is het na deze kennismaking voor jou helder of een LinkedIn training wel of geen slimme zet is. Zo eerlijk ben ik ook.
Reviews Merk je Merk
LinkedIn is een super mooie tool om in contact te blijven met klanten en ze van informatie te voorzien. Ik had totaal geen beeld van de do’s en don’t op LinkedIn en altijd moeite met berichten schrijven en posten. De workshop van Herma helpt mij en mijn collega’s om LinkedIn op een makkelijke manier succesvol in te zetten. Onze grootste winst is nu al dat we veel meer mensen bereiken met de berichten die we posten en dat benVitaal een stuk beter zichtbaar is op LinkedIn.

Merle Niehe
Ik heb de training als duidelijk, verhelderend en zeer praktisch ervaren en dit alles in een zeer onderhoudende sfeer. Daarnaast vond ik de algoritmische benadering heel interessant en verhelderend, aangezien ik als “leek”, geen tot weinig ervaring had met social media en me hierin ook nooit heb verdiept. Ik zou andere ondernemers zeker doorverwijzen, aangezien ik in korte tijd geel veel geleerd heb over LinkedIn in het algemeen en de versterkende factor hiervan. Het was een zeer leerzame en fijne ochtend.

Kara Bost
In deze leuke kleine groep was er voldoende tijd om vragen te stellen en antwoorden te krijgen van Herma. Hoewel ik al een tijdje op LinkedIn actief ben, heb ik heel wat tips hoe het nog beter kant geleerd. Dank je wel Herma Westenberg.

Mieke Boers,
Ik wilde LinkedIn doelgericht en effectief inzetten voor de promotie van onze trainingen. Een groot voordeel is dat we mensen die willen starten vanuit een uitkering, een goede basis qua kennis en netwerk kunnen bieden. Het inzicht dat je structuur en focus in je content aan moet brengen. Denk vooraf na en maak een plan. Herma’s enthousiasme, tempo en vaardigheid om zaken te verduidelijken. De leuke uitspraken, het blijft dan gemakkelijker hangen. Evenals Herma’s betrokkenheid achteraf, I love it!

Joyce Verheijden
Ik wilde mijn zichtbaarheid op LinkedIn vergroten. Naast handige weetjes en tips, was de training de ultieme prikkel om gewoon hiermee aan de slag te gaan. Belangrijk inzicht dat ik kreeg was het gegeven dat het niet gelijk perfect hoeft te zijn. Gewoon doen! Het is stimulerend om in teamverband met collega’s hieraan te werken. Het enthousiasme van Herma en de kennis geven de juiste prikkel om met LinkedIn aan de slag te gaan.
