Over Herma

Vanaf het moment dat ik consistent waardevolle content ben gaan delen op social media heeft dit structureel bijgedragen aan het vergroten van mijn zichtbaarheid.

  • Mijn doelgroep klanten horen en zien veel meer van hetgeen ik mogelijk maak, dan dat ik 1 voor 1 bij ze langs ga. Het eerste contact met klanten in het MKB waar ik een training mocht geven is dan ook veelal begonnen via bijvoorbeeld LinkedIn.
  • Klanten die ik succesvol geholpen heb kan ik online mooi een podium geven.
  • En het maken van connectie is door te inspireren en informeren veel gemakkelijker.

Je staat bij je potentiële klant al met 1-0 voor.

Maar ik ben mijn eigen stok achter de deur en het is mijn eigen creatieve-geest om dit structureel te blijven doen. En daar zit de crux waar ik het MKB vaak mee zie worstelen.

Voordat ik begon met het geven van trainingen onderhield ik de social media accounts van MKB bedrijven. Ik schreef de teksten en maakte de foto’s op de werkvloer. Wat ik merkte was dat social media geen ‘plek’ had in de organisatie. Iedereen vond het belangrijk, maar doordat het aan mij was uitbesteed, was het niet goed verankerd.

Medewerkers worden medewerkers

Nu ik ervoor kies om de medewerkers binnen het bedrijf te leren hoe ze zelf structureel waardevolle content kunnen produceren met een slim en praktisch toepasbaar plan komt er eigenaarschap. Maakt het echt deel uit van de organisatie. En houden we samen de structurele online zichtbaarheid op de agenda.

Samen werken aan een
sterk merk

Mijn visie op marketing is dat niet het beste verhaal wint, maar wie het beste verhaal op de beste manier vertelt. Mensen doen zaken met mensen en dat betekent dat je moet laten zien wat je mogelijk maakt en wie dat mogelijk maken.

  • Niet af en toe heel veel, maar voortdurend een beetje. Zodat je structureel op de radar komt en blijft bij je potentiele klant.
  • Geen geroeptoeter en product gericht zenden, maar met waardevolle content waarmee je jouw potentiele klant informeert, inspireert en verrast. Zodat je zorgt voor verbinding en daarmee meer klanten vindt en beter klanten bindt.

Merkbaar verschil

Wat je over mij moet weten is dat ik een handen-uit-de-mouwen trainer ben. Bij mij gaat het vooral om ‘doen’. Je krijgt van mij veel ideeën, inspiratie en tips, altijd praktisch en meteen toepasbaar. Maar het gaat pas werken, als jij werkt. Je wordt pas beter als je zelf aan de slag gaat. Dus door alleen maar te luisteren naar mijn verhaal, ga je geen maximale resultaten halen. Ik vraag je om prioriteiten te stellen en zelf aan de slag te gaan. Omdat ik weet dat ‘een sausje’ het vaak aantrekkelijker maakt, zorg ik tijdens mijn training voor voldoende entertainment, smaak en beleving.

Kenmerkend Herma

  • Cuisine. De liefde voor koken en goed eten zit ‘gebakken’ in mijn DNA.
  • Zee en bos hebben een magische uitwerking op mij = 200% genieten.
  • Lijstjes, lijstjes, lijstjes. Ik hou d’r van! Het geeft mij rust en het wegstrepen is zalig.
  • Reizen. Opsnuiven van de beleving van de andere cultuur, natuur, gebouwen en geschiedenis.
  • Blijven doen waar je blij van wordt, ongeacht je leeftijd. Voor bij betekent dat jaarlijks naar de Efteling, bouwen met lego en pret in een wildwater park.
  • Colbertjasje, shirt en sneakers. Check! Dan ben ik op mijn best.

Reviews merk je merk

Een tijd geleden heb ik Herma benaderd om mij te ondersteunen bij de opstart van mijn bedrijf en de marketing aspecten die daarbij komen kijken. Op het moment dat je start met je eigen onderneming komt van alles op je af. Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar mensen waarin ik vertrouwen had om mij te ondersteunen. Na een aantal sessies heb ik veel inzicht gekregen in marketing, sales, social media en de toon waarin ik wil communiceren met mijn doelgroep. Herma geeft niet alleen inzicht in kennis die je nodig hebt maar gaat net wat verder en heeft mij veel vertrouwen, nieuwe ideeën aangedragen om mij verder te specialiseren en laten groeien. Ik ben haar zeer dankbaar en zou iedereen aanbevelen om met haar samen te werken.

Lynn Burgers
Lynn’s projects en sportevents

Herma Westenberg is een onmisbare partner van KIT.  En helpt niet-sexy bedrijven in de B2B met hun aantrekkingskracht. Herma verlost bedrijven met hun worsteling om social media effectief in te zetten.  Zij initieert, begeleidt medewerkers en ondersteunt bij de praktische uitvoering. Dit doet zij op een enthousiaste, creatieve én gestructureerde wijze, met een duidelijke focus. Het is een plezier om met Herma te mogen samenwerken.

Lilian Zeekaf
eigenaar KIT. krachtige verbinding

Toen ik een partner zocht om een nieuwsbrief te maken die we op regelmatige basis naar onze klanten konden versturen, was voor mij de directe communicatie belangrijk. Ik had iemand nodig die ons begreep en op dezelfde golflengte zit. Herma is creatief, denkt mee en werkt probleem oplossend. We hebben een modus gevonden wat voor ons allebei prettig werkt.

Roy Jennissen
eigenaar Radrema Auto’s Maastricht

Herma’s aanstekelijk enthousiasme, het creatief meedenken, de humor attent zijn en het durven duiden van de zaken die er echt toe doen maakt hierbij het verschil. Het is ook te typeren als een soort van stuwende kracht die de vaart erin houdt, ervoor zorgt dat de afspraken worden nagekomen en vanuit marketing ervoor zorgt dat de uitingen ook positief onder de aandacht van het gewenste publiek komen. Voor mij betekent dit een grote mate van ontzorging; ik kan mij focussen op de business en weet dat hetgeen we hebben afgesproken niet onder onze aandacht uit kan ontglippen.

Loek Vaessen
partner Netwerk Vitaal Limburg

Herma verzorgt met Merk je merk al jaren naar volle tevredenheid onze B2B marketing; specifiek de social media. Het is voor PRO-Connect erg belangrijk om regelmatig zichtbaar te zijn via de verschillende kanalen. De content die Herma voor ons maakt is altijd professioneel, afwisselend, actueel en niet onbelangrijk; met de nodige humor! Zaken worden daadkrachtig opgepakt en uitgevoerd waardoor wij ons kunnen blijven focussen op onze specialiteit; zinvol netwerken! Merk je merk is voor PRO-Connect een perfecte match.

Sander Neij
eigenaar PRO Connect
Vorige
Volgende