Referenties Merk je Merk

Ingrid Manasse
trainer Feedback

Ik wilde graag LinkedIn als marketing instrument meer inzetten maar ik wist niet goed hoe. Hoe werkt LinkedIn en hoe gebruik je het slim? Herma heeft een zeer enthousiaste en bevlogen manier van overbrengen van informatie, weet er veel vanaf, wil alles met je delen en heeft het beste met jou als klant voor. Doet haar best om met je mee te denken wat voor jou werkt en zet je aan tot actie. Bedankt voor deze training Herma!

Dennis Riksen
Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling

Mijn grootste probleem was dat ik niet goed helder had wat nu eigenlijk echt werkte op LinkedIn. Ik wilde graag waardevolle berichten delen maar wist niet goed hoe. Na de training met Herma ben ik me nog bewuster geworden van dat het eigenlijk zoals bij alles draait om authenticiteit, persoonlijk, dat delen waar je echt in gelooft en dat de content waardevol voor je doelgroep moet zijn. De grootste winst is dat we zeer praktische tips kregen.

Pauline Verhoef
commercieel directeur Thermae 2000

Marketing voor de B2B branche was de start van onze samenwerking. Door de begeleiding van Herma zijn we daadwerkelijk begonnen bij het begin – doelgroepen bepalen- welke boodschap etc en doordat we al deze stappen hebben doorlopen is er een heel ander soort event uitgekomen, dan wat we in eerste instantie verwacht hadden. Uiteindelijk heeft Herma, vanuit dit B2B event, een rol gespeeld in het verbinden van partijen waardoor een mooi netwerk is ontstaan, waar we tot op heden vol energie mee aan de slag zijn, Netwerk Vitaal Limburg. Waardevol in onze samenwerking is Herma’s strategische visie, daar waar je denkt: dit kan ik zelf ook wel, was er met Herma toch het effect van ‘vreemde ogen dwingen’. Los van deze strategische visie zou ik Herma het allermeest aanbevelen om haar stralende enthousiasme, dit zet mensen in beweging!

Danny de Haan
Service Centrale Nederland en de Haan Beveiliging

We hebben gewoon te weinig tijd om onze zichtbaarheid goed en structureel te doen. Wij zijn nu op een positieve manier goed zichtbaar met kwalitatief goede stukken en leuke teksten. Herma snapt haar vak als geen ander en zorgt voor continuïteit van berichten en zichtbaarheid via social media en nieuwsbrief.

Vivian Heuberger en Gertjan Nijnuis,
Adventurecook

Allereerst, Herma is een top vrouw met zeer veel mooie kwaliteiten. Herma is zeer waardevol voor ons en ons bedrijf, van zeer toegevoegde waarde en heel fijn dat Herma ons goed begrijpt, aanvoelt en met ons mee denkt. Sterker nog, Herma komt vaak met super leuke ideeën en helpt ons om ons bedrijf nog beter op de kaart te zetten. Een hele grote merci en op naar een nog mooiere samenwerking.

Ingrid Manasse
trainer Feedback
Dennis Riksen
Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling
Pauline Verhoef
commercieel directeur Thermae 2000
Danny de Haan
Service Centrale Nederland en de Haan Beveiliging
Vivian Heuberger en Gertjan Nijnuis,
Adventurecook
Ingrid Manasse
trainer Feedback
Dennis Riksen
Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling
Pauline Verhoef
commercieel directeur Thermae 2000
Danny de Haan
Service Centrale Nederland en de Haan Beveiliging
Vivian Heuberger en Gertjan Nijnuis,
Adventurecook
Bertie Ubaghs
trainer Feedback

Het was me duidelijk dat LinkedIn veel meer potentie had dan waar ik nu gebruik van maakte. Ik deed af en toe wat, maar realiseerde me dat er geen rode draad doorheen zat. Daarnaast was het me ook niet duidelijk hoe de algoritmes werkte en hoe ik mijn doelgroep beter kon bereiken. Ik maakte ook nog onvoldoende gebruik van de mogelijkheden om in contact te komen met het zogenaamde tweedegraads netwerk, wetende dat daar potentie ligt. De winst is voor mij kennis te hebben van de algoritmes, hoe kan ik zoeken naar interessante contacten, hoe krijg ik een rode draad in mijn posts op LinkedIn en wat komt daar bij kijken o.a. kwaliteit van de posts.

Suzanne Zanetti & Inge Rijnders
Lecturer Zuyd Hogeschool

Bij de opleiding Facility Management Zuyd Hogeschool brengen we de studenten het liefst zo dicht mogelijk bij het werkveld. Het voeren van een accountgesprek met een marketingcommunicatie professional is daar een voorbeeld van. Herma bleek de perfecte match! Studenten leren van Herma wat er komt kijken bij marketingcommunicatie vooraf tijdens en na een te organiseren event. Mooi om te zien hoe Herma onze studenten als young professionals beschouwt en daarbij goede tips en adviezen geeft waarmee zij weer verder kunnen. Niet onbelangrijk is dat zij een prettige sfeer weet te creëren in de gesprekken waardoor beide partijen samen tot mooie oplossingen konden komen, maar waar ook ruimte was voor een kritische kijk. Daarbij werkt haar enthousiasme en positiviteit erg aanstekelijk.

Dave van Bogaert
Veilig Verkeer Nederland | Limburg

Wij wilden graag geholpen worden bij onze vraag: ‘Hoe kunnen onze VVN afdelingen, die door vrijwilligers gerund worden, zichzelf beter profileren. Waardoor de afdelingen meer vrijwilligers weten te vinden. Ook de kennis van de medewerkers van social media was onvoldoende’. Het enthousiasme van Herma, de passie en kunde maakte dat de vrijwilligers zelf geactiveerd werden en stap voor stap geholpen werden in het werken aan meer zichtbaarheid.

Oscar Stallinga
eigenaar reisburo Globus Maastricht

Sinds een tijdje mag reisburo Globus gebruikmaken van de diensten van Merk je Merk. Een hele prettige samenwerking waarbij we Herma het vertrouwen hebben gegeven om onze hele Social Media te upgraden. Haar invulling en enthousiasme zorgen voor een enorme boost. Vaak ontbrak de tijd om structureel de volle aandacht te geven aan social Media. We hebben met Herma hiermee de perfecte sleutel gevonden en hopen dat we op deze manier nog lang mogen genieten van haar creatieve geest.

Jaap Weijers
eigenaar Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling

Wij vroegen Herma ons te helpen met de inzet van LinkedIn als marketingmiddel. We hadden het idee dat we met LinkedIn onze profilering beter konden maken. Herma stopt haar verhaal boordevol met tips en tricks over hoe je berichten eruit moeten zien en wat je kan doen om je zichtbaarheid te vergroten. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan en het leidde na een paar weken al tot enorme resultaten met als toppunt 300k views en 3800 likes op 1 post! Bedankt Herma!

Kara Bost
Buro Bost | Boekhouding en belasting

Ik heb de training als duidelijk, verhelderend en zeer praktisch ervaren en dit alles in een zeer onderhoudende sfeer. Daarnaast vond ik de algoritmische benadering heel interessant en verhelderend, aangezien ik als “leek”, geen tot weinig ervaring had met social media en me hierin ook nooit heb verdiept. Ik zou andere ondernemers zeker doorverwijzen, aangezien ik in korte tijd geel veel geleerd heb over LinkedIn in het algemeen en de versterkende factor hiervan. Het was een zeer leerzame en fijne ochtend.

Caspar Verhees
eigenaar Feedback consulting en training

Als organisatie willen we de zichtbaarheid van ons merk ‘Feedback’ vergroten. Daarbij was de wens om LinkedIn daarvoor professioneel in te zetten. Hoe je elkaar kunt ondersteunen in het bereiken van commerciële ambities wist Herma enthousiasmerend over te brengen.

Martijn Meij
accountmanager ben Vitaal Maastricht Aachen Airport

benVitaal stond als organisatie in de kinderschoenen op LinkedIn. Er was een duidelijke wens om de organisatie en haar dienstverlening meer te profileren, om in contact te blijven met onze klanten en partners én om gericht nieuwe contacten te leggen middels dit medium. De theoretische benadering zorgt voor de basiskennis die bijdraagt aan het bereiken van die doelstellingen. De praktische benadering zorgt ervoor dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat. De training van Herma heeft ervoor gezorgd dat LinkedIn begrijpelijk én toegankelijk is geworden voor zowel de organisatie als de medewerker.

Kathelijn Geerts
Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling

Ik wilde mijn zichtbaarheid op LinkedIn vergroten. Naast handige weetjes en tips, was de training de ultieme prikkel om gewoon hiermee aan de slag te gaan. Belangrijk inzicht dat ik kreeg was het gegeven dat het niet gelijk perfect hoeft te zijn. Gewoon doen! Het is stimulerend om in teamverband met collega’s hieraan te werken. Het enthousiasme van Herma en de kennis geven de juiste prikkel om met LinkedIn aan de slag te gaan.

Mieke Boers,
MKB belastingadviseurs

In deze leuke kleine groep was er voldoende tijd om vragen te stellen en antwoorden te krijgen van Herma. Hoewel ik al een tijdje op LinkedIn actief ben, heb ik heel wat tips hoe het nog beter kant geleerd. Dank je wel Herma Westenberg.

Joyce Verheijden
Inspiratiehuis voor ondernemers

Ik wilde LinkedIn doelgericht en effectief inzetten voor de promotie van onze trainingen. Een groot voordeel is dat we mensen die willen starten vanuit een uitkering, een goede basis qua kennis en netwerk kunnen bieden. Het inzicht dat je structuur en focus in je content aan moet brengen. Denk vooraf na en maak een plan. Herma’s enthousiasme, tempo en vaardigheid om zaken te verduidelijken. De leuke uitspraken, het blijft dan gemakkelijker hangen. Evenals Herma’s betrokkenheid achteraf, I love it!

Lynn Burgers
Lynn’s projects en sportevents

Een tijd geleden heb ik Herma benaderd om mij te ondersteunen bij de opstart van mijn bedrijf en de marketing aspecten die daarbij komen kijken. Op het moment dat je start met je eigen onderneming komt van alles op je af. Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar mensen waarin ik vertrouwen had om mij te ondersteunen. Na een aantal sessies heb ik veel inzicht gekregen in marketing, sales, social media en de toon waarin ik wil communiceren met mijn doelgroep. Herma geeft niet alleen inzicht in kennis die je nodig hebt maar gaat net wat verder en heeft mij veel vertrouwen, nieuwe ideeën aangedragen om mij verder te specialiseren en laten groeien. Ik ben haar zeer dankbaar en zou iedereen aanbevelen om met haar samen te werken.

Roy Jennissen
eigenaar Radrema Auto’s Maastricht

Toen ik een partner zocht om een nieuwsbrief te maken die we op regelmatige basis naar onze klanten konden versturen, was voor mij de directe communicatie belangrijk. Ik had iemand nodig die ons begreep en op dezelfde golflengte zit. Herma is creatief, denkt mee en werkt probleem oplossend. We hebben een modus gevonden wat voor ons allebei prettig werkt.

Sander Neij
eigenaar PRO Connect

Herma verzorgt met Merk je merk al jaren naar volle tevredenheid onze B2B marketing; specifiek de social media. Het is voor PRO-Connect erg belangrijk om regelmatig zichtbaar te zijn via de verschillende kanalen. De content die Herma voor ons maakt is altijd professioneel, afwisselend, actueel en niet onbelangrijk; met de nodige humor! Zaken worden daadkrachtig opgepakt en uitgevoerd waardoor wij ons kunnen blijven focussen op onze specialiteit; zinvol netwerken! Merk je merk is voor PRO-Connect een perfecte match.

Lilian Zeekaf
eigenaar KIT. krachtige verbinding

Herma Westenberg is een onmisbare partner van KIT.  En helpt niet-sexy bedrijven in de B2B met hun aantrekkingskracht. Herma verlost bedrijven met hun worsteling om social media effectief in te zetten.  Zij initieert, begeleidt medewerkers en ondersteunt bij de praktische uitvoering. Dit doet zij op een enthousiaste, creatieve én gestructureerde wijze, met een duidelijke focus. Het is een plezier om met Herma te mogen samenwerken.

Merle Niehe
benVitaal Maastricht

LinkedIn is een super mooie tool om in contact te blijven met klanten en ze van informatie te voorzien. Ik had totaal geen beeld van de do’s en don’t op LinkedIn en altijd moeite met berichten schrijven en posten. De workshop van Herma helpt mij en mijn collega’s om LinkedIn op een makkelijke manier succesvol in te zetten. Onze grootste winst is nu al dat we veel meer mensen bereiken met de berichten die we posten en dat benVitaal een stuk beter zichtbaar is op LinkedIn.

Loek Vaessen
partner Netwerk Vitaal Limburg

Herma’s aanstekelijk enthousiasme, het creatief meedenken, de humor attent zijn en het durven duiden van de zaken die er echt toe doen maakt hierbij het verschil. Het is ook te typeren als een soort van stuwende kracht die de vaart erin houdt, ervoor zorgt dat de afspraken worden nagekomen en vanuit marketing ervoor zorgt dat de uitingen ook positief onder de aandacht van het gewenste publiek komen. Voor mij betekent dit een grote mate van ontzorging; ik kan mij focussen op de business en weet dat hetgeen we hebben afgesproken niet onder onze aandacht uit kan ontglippen.

Meer klanten vinden en
beter klanten binden?

Schrijf je dan nu in voor jouw wekelijkse gratis portie inspiratie over ‘focus op klanten’.

Je ontvangt tips en inspiratie over o.a.

  • Hoe je meer impact maakt met de berichten die je in social media deelt.
  • Hoe je structureel werkt aan het vergroten van je zichtbaarheid.
  • Praktijkvoorbeelden (leren van succesverhalen).