Welkom op de pagina van de LinkedIn training waarin ik je alles leer je nodig hebt voor een goed persoonlijk LinkedIn profiel en de Company Page.

Omdat je er lekker vroeg bij bent, krijg je nog een early bird korting (tot 15 november geldig) de training dan nu geen 95 euro maar 45 euro.

PLUS: Als je NU instapt, krijg je mijn gratis masterclass Chat GPT & LinkedIn cadeau.

Koop nu de training en start meteen met het bekijken van de video’s en het optimaliseren van je persoonlijke LinkedIn profiel. Stel je vragen en leer extra kennis en inspiratie tijdens de livesessie in de speciale LinkedIn-week van 22 t/m 27 januari 2024.

 

Maak een aantrekkelijk persoonlijk profiel en een onderscheidende Company Page (bedrijfspagina) op LinkedIn.

Je wilt je zichtbaarheid verbeteren en vergroten? Zonder geroeptoeter, veel tijd kwijt te zijn of moeilijke technische acties?

In 25 korte instructievideo’s neem ik je stap voor stap mee. Ik geef je duidelijke uitleg, laat precies zien wat en hoe je het doet. De techniek maar ook de keuze van inhoud tekst & afbeeldingen. Voor het persoonlijke profiel en de Company Page (bedrijfspagina).

Belangrijk: ik geef ook strategische tips, zodat je een krachtig en effectief LinkedIn-profiel creëert, dat bijdraagt aan professioneel succes. Zodat je bij de doelgroep opgemerkt wordt en opgemerkt blijft.

Wat is dit voor training?

Je leert een aantrekkelijk persoonlijk LinkedIn profiel maken en een onderscheidende Company Page.

De online training bestaat uit 3 modules met video’s, whitepapers, templates en checklists. En is er de LinkedIn-week met de online livesessie met dagelijks een extra portie kennis en inspiratie. Zoals deelnemers uit mijn eerdere training zeiden: “Herma traint super praktisch en meteen toepasbaar” en “niet alleen hoe & wat je moet doen, maar vooral ook de strategie erachter voor meer succes”.

 
Voor wie?

Ik zou zeggen ‘iedereen’ die zijn online profilering wil verbeteren. Alleen zit er qua inhoud in deze training wel een gerichte focus voor wie deze training vooral bedoeld is.

Je hebt een marketing of communicatie functie, bent project- of programmamanager. Omdat er een aparte module over de Company Page gaat en daarnaast de link wordt gelegd met jouw persoonlijke profiel. Actuele kennis en inspiratie van beiden is essentieel. En draagt bij aan het positief positioneren van het bedrijf of organisatie in de markt.

Je hebt een management of directie functie. Omdat een goed LinkedIn-profiel professionaliteit weerspiegelt. Het laat zien dat je aandacht besteedt aan online profilering en je bewust bent van een professionele imago. Het geeft je de kans om een  persoonlijke merk te bouwen (personal branding). Je visie, waarden en leiderschapsstijl delen, hetgeen je onderscheidt in het veld.

 
Hoeveel tijd kost het?

Je kunt ‘m in je eigen tempo volgen. Waar de ene kiest om te binge-watchen in 1 dag, kiezen anderen voor 1-2 uur per week ermee bezig te zijn. In totaal heb je zo’n XX uur aan video’s en de LinkedIn-week met livesessie “Het is handig dat het korte video’s zijn, specifiek over 1 onderwerp. Zo bepaal ikzelf wat ik als eerste wil zien en nodig heb.”  

Wat kun jij na deze training?
  • Je weet hoe je jouw persoonlijke LinkedIn profiel en de Company Page aantrekkelijk en onderscheidend maakt qua inhoud. En hoe je jezelf met vertrouwen, goed en professioneel meer zichtbaar maakt.
  • Je kunt de geleerde kennis en opgedane inspiratie meteen toepassen. Bij de video’s horen steeds opdrachten, zodat je meteen aan de slag gaat.
  • Je snapt de technische kant van de verschillende onderdelen.
  • Je kent de andere gratis middelen die er beschikbaar zijn qua design en opmaak en hoe je ze gebruikt. Zodat het visuele & inhoudelijke plaatje er nog beter uitziet.
  • Je snapt hoe je je profiel inzet om beter opgemerkt te worden en te blijven bij je doelgroep.
  • Je weet hoe je CHAT GPT inzet voor je profiel en Company Page in de tone of voice die bij jou past.
 
Deze training is voor jou als je …
  • Wilt leren op welke onderdelen jouw LinkedIn profiel en bedrijfspagina verbeterd moet worden. Oftewel profieloptimalisatie.

  • Steeds roept: ‘LinkedIn, daar zou ik ook wat meer mee moeten doen.’ Maar het ontbreekt je aan tijd en concrete kennis.

  • Praktisch meteen met de geleerde kennis en inspiratie je profiel en bedrijfspagina aanpast.

  • Wilt leren hoe je een aantrekkelijke samenvatting en kopregel schrijft die jouw vaardigheden en prestaties benadrukken. Zonder borstklopperij, maar wel met impact.

  • Met zelfvertrouwen jezelf meer online zichtbaar wilt maken bij de doelgroep die je voor ogen hebt (vakgenoten, samenwerkingspartners, klanten, enz.)

  • Wilt weten hoe je met jouw profiel en company page je vindbaarheid vergroot.

Je leert in module 1 precies hoe je je LinkedIn-profiel en bedrijfspagina optimaliseert, zodat je jezelf aantrekkelijk en onderscheidend profileert. Dus ik help je bijvoorbeeld waaraan de kopregel en de samenvatting moeten voldoen om je sterker als professional te profileren. En waarom een onderdeel als ‘uitgelicht’ van toegevoegde waarde is. Hoe het precies zit met de instellingen qua privacy, taal en zichtbaarheid. Ik geef je bovendien een boost aan inspiratie en voorbeelden.

Module 2 gaat helemaal over strategie. Want hoe zet je je profiel nou daadwerkelijk in om meer zichtbaar te zijn. Een persoonlijk profiel vanuit personal branding en de bedrijfspagina als zijnde online bedrijfsprofilering. Hoe zorg je in dit digitale tijdperk, waar de eerste indruk vaak online wordt gevormd, dat je online aanwezigheid sterk, consistent en onderscheidend is? Daar gaat deze module met name over.

In module 3 gaan we het hebben over gratis beschikbare middelen die jouw profiel qua look & feel nog aantrekkelijker maken. Ik leg precies uit hoe je ze voor LinkedIn toepast. Ook vertel ik je concreet wat de verschillen zijn tussen betaalde en gratis accounts op LinkedIn en wanneer een betaald account echt van meerwaarde is om deze aan te schaffen.

Krijg je toegang tot alle whitepapers, checklist en templates. Allemaal te downloaden. Waarmee LinkedIn voor jou nog makkelijker, sneller en beter gaat werken.

EXTRA: In een aparte online masterclass van 30 minuten leer ik je ook alles over Chat GPT; hoe je deze tool voor LinkedIn gebruikt en inzet. Onmisbaar als je sneller, effectiever en creatiever input wilt. Deze masterclass is in de vorm van een video altijd terug te kijken. 

Alle video’s achter elkaar kijken, dan lukt je dat in 1 dag (XX uur).

Aan te bevelen is het om 4 weken achter elkaar steeds XX uur in je agenda te blokken om de video’s te bekijken en de opdrachten te maken. Zodat je het geleerde meteen toepast en je na de training je profiel en bedrijfspagina volledig geoptimaliseerd hebt.

Het is helemaal aan jezelf hoe snel je er doorheen gaat.

  • Je hebt in totaal  XX uur aan video’s
  • Tijdens de LinkedIn-week is er de livesessie  XX 1 livesessie van 60 minuten (waarvan je de opnames vindt in de online leeromgeving). en geef ik je in een (besloten?) groep elke dag stories vol leerzame tips en een boost aan inspiratie.
  • XX whitepapers,  met aanvullende kennis & inspiratie

Veel mensen vinden het fijn om de inhoud ook na te kunnen lezen, zodat je sneller antwoord hebt op je vraag. Daarom is elke video ook uitgeschreven in een .pdf
Deze kun je per video als .pdf terugvinden of alles in één .PDF bij elkaar vinden en opslaan.

Direct na de aankoop van deze training heb je toegang tot alle video’s en whitepapers. De week van 22 t/m 26 januari is er bovendien de LinkedIn-week waarin ook de livesessie plaatsvindt. In die week ontvang je van mij extra tips en inspiratie, wat alleen maar helpt bij het verbeteren van je eigen profiel en bedrijfspagina.

 

Tijdens de livesessie geef ik persoonlijke profielen van een aantal deelnemers concreet en praktisch feedback. Deze feedback en de tips die ik erbij geef helpen je om nog beter je eigen profiel te verbeteren en wordt je echt even ondergedompeld in kennis en inspiratie.

Het is geen verplichting om bij de livesessie aanwezig te zijn, want je kunt hem ook op een later moment terugkijken. Voordeel om er wel live bij te zijn is dat je mij op dat moment wel meteen jouw vragen kunt stellen.

De livesessie is dus voor extra vragen. Maar het is dus niet verplicht en bovendien wordt het dus opgenomen.

Data

De LinkedIn-week is van 22 – 26 januari 2024.
Livesessie is dinsdag 23 januari van 9.30-10.30 uur

Je kunt met iDeal, PayPal, creditcard of Bancontant (België) betalen.

  • Wanneer je op de training hebt gekocht ontvang je vrijwel direct een mailtje in je mailbox met daarin de toegangslink tot de online lesomgeving. Waar je alle instructievideo’s vindt, de bijhorende whitepapers en templates.
  • Ook krijg je de info die je vooraf moet weten over de LinkedIn-week in januari, inclusief de ZOOM-link om deel te nemen aan de livesessie (dinsdag 23 januari om 9.30 uur).

Heb je nog twijfels?

Ik zie drie soorten mensen waarvoor deze training geschikt is:

Je bent in loondienst en hebt een functie in de marketing, communicatie, sales, projecten of programmamanager.
Je bent in loondienst en werkzaam als manager of directie.

Je bent ZPP-er.

Voor alledrie zit er meer dan genoeg informatie in. Als je een een commerciële opdracht hebt (ZZP, sales, marketing) is de kennis die ik deel over de strategie om een profiel of bedrijfspagina te optimaliseren essentieel. Het is de basis waar het verbeteren en vergroten van de online zichtbaarheid mee begint.

 

Wanneer je niet direct een commerciële doelstelling hebt met LinkedIn maar als medewerker jezelf als professional en expert binnen jouw vakgebied of branche wilt profileren dan biedt deze training jou daar alle handvatten voor.

 

De inhoud van de training is zo opgesteld dat naast het technische en praktische deel ook aandacht is voor strategie. Hoe en wat is er daadwerkelijk nodig om opgemerkt te worden en opgemerkt te blijven.

Ik kan niet voor jou beslissen of je de training uiteindelijk helemaal fantastisch gaat vinden of dat je er heel veel van gaat leren. Ik weet wel dat ik je de tools, het plan en de middelen aanreik die bijdragen aan het creëren van een aantrekkelijk en onderscheidende profilering op LinkedIn.

Besef dat wanneer je andere resultaten wilt, je vaak dingen moet doen die ‘eng’ of ‘anders’ zijn dan je tot nu toe deed. 

Laten we gewoon even eerlijk zijn:
Om een training ‘perfect’ te willen doen is mooi bedacht maar in de pratkijk 9 van de 10 keer niet haalbaar. Het dagelijks (werk)leven en de onvoorziene gebeurtenissen hebben nou eenmaal invloed op je beschikbare tijd. Zorg liever dat je flexibel blijft en zorgt dan je 80% je aan je afspraken en planning houdt, de aanpassingen die voor jou van toegevoegde waarde zijn doorvoert en de opdrachten uitvoert. Dan houd je 20% flexibiliteit en ruimte om jezelf toe te staan dat je soms andere zaken toch even prioriteit moet geven en dat je de geleerde kennis ook op een later moment kunt toepassen. Het gaat er niet om hoe vaak je valt, als je altijd maar 1 keer meer opstaat.

Stel je hebt geen tijd om de LinkedIn-week in januari er bij de livesessie erbij te zijn. Weet dan dat je deze gewoon terug kunt kijken op een moment dat het jou beter uitkomt.

Je vindt het moeilijk om geconcentreerd alle video’s te kijken. Het is helemaal niet nodig om ALLE video’s perse te bekijken. Iedere video behandeld 1 onderwerp of vraag en aan de titel kun je precies zien waar het over gaat. EXTRA: de inhoud van alle video’s kun je ook ‘gewoon’ lekker lezen, op een handige .PDF

 

Bovendien gaat het uiteindelijk een kwestie van prioriteit. Tijd vrijmaken en even in jezelf investeren. Met deze training hoef je niet meer hap snap en her en der overal naar kennis te zoeken en daar onnodig veel tijd mee verspillen. Maar juist met focus en aandacht direct praktisch aan de slag gaan.

 

Uiteindelijk gaat het erom dat een geoptimaliseerd profiel meer en nieuwe kansen en mogelijkheden gaat opleveren. En ja dat kost nu even tijd, maar levert jou een nieuwe versie van jezelf of het bedrijf op die bijdraagt aan de groei en ontwikkeling die je doormaakt.

Niets zo veranderlijk als een online platform, waaronder de socials. Facebook, Instagram, TikTok en dus ook LinkedIn.

LinkedIn draait regelmatig achter de schermen aan ‘de technische knoppen’, waardoor functionaliteiten verdwijnen of aangepast worden. Het algoritme anders werkt of er worden nieuwe features uitgerold.

Omdat dit een online training is, is het voor mij relatief eenvoudig om een update te geven van nieuwe ontwikkelingen. Je vindt deze actualiteiten vanzelf in de online leeromgeving.

De opzet van de training biedt alle ruimte om zelf je momenten te kiezen om de inhoud te bekijken en ermee aan de slag te gaan. De ene wil namelijk in een sneltrein alles bekijken en meteen implementeren. Waar de ander liever kiest om het wat rustiger aan te doen en instructievideo’s nog eens terug wil kijken.

Omdat alle video’s apart te bekijken zijn, kan iedereen dus op zijn tempo en niveau door de hele training heen gaan.

En tijdens de LinkedIn-week is er tijdens de livesessie de mogelijkheid om ook je persoonlijke vragen te stellen en geef ik je dagelijks nog een extra inspiratie en activatie boost. 

Je bent een bofkont! Dit is de eerste ronde waarin ik deze training lanceer en daar is de prijs dus ook naar. Voor deze prijs komt deze training dus ook niet meer terug. Aan jou de keuze om daar nu slim gebruik van te maken.

Natuurlijk is er goedkoper aanbod of kun je heel veel zelf online gratis bij elkaar zoeken. Ik bespaar je die tijd door voor jou de benodigde kennis allemaal overzichtelijk en praktisch bij elkaar te zetten.

Je hoeft ook niet in een groepje allemaal op hetzelfde tempo alle stof door te nemen, maar kunt middels deze online opbouw op eigen tempo en eigen niveau zelf door de hele training heen gaan.

Ja, er zijn genoeg anderen die je ook kennis en inspiratie over LinkedIn kunnen geven. Maar ga je ‘AAN’ op mijn energie, manier van kennis overdragen en mijn manier van denken en doen?

Op mijn LinkedIn profiel krijg je door middel van mijn bijdragen al een eerste indruk.  Maar dit is slechts 5% van wat ik ècht allemaal weet en kan, het overgrote deel van mijn kennis en inspiratie is voor de betalende LinkedIn trainingen.

Deze heb ik de afgelopen jaren als Incompany training op heel veel werkvloeren gegeven. Meer dan 500 medewerkers van marketing, communicatie, sales, project- en programmanagement waren deelnemer aan mijn training, masterclass of workshop.

Een selectie van hun ervaringen heb je hier op deze pagina al kunnen lezen, evenals een aantal van de bedrijven en organisaties die je met hun logo terugziet.

Wanneer je als ZZP-er werkt heb je een commerciële opdracht. Waar de ene het liefst vandaag nog nieuwe klanten tegemoet ziet, heeft de ander al heel wat meters gemaakt en is het zaak om zichtbaar te blijven (zaaien) om ook in de toekomst te kunnen blijven (oogsten).

Voor beide geldt; je persoonlijke profiel is de basis van waaruit het vergroten en verbeteren van je online zichtbaarheid start. Wanneer je je netwerk gaat uitbreiden en meer content gaat delen, zullen er meer mensen jouw profiel bekijken. Dan wil je wel dat daar een goed, aantrekkelijk en onderscheidend profiel te zien is. Dat de bezoekers een verhaal van jou lezen waar je achter staat, actueel is en aanzet om te connecten, af te spreken of ervoor zorgt om je meer te volgen.  

Het belang van LinkedIn voor jou als medewerker in loondienst:

  • Professionele Zichtbaarheid:

Een goed onderhouden LinkedIn-profiel verhoogt je zichtbaarheid en vindbaarheid op het platform en in zoekmachines. Recruiters en potentiële werkgevers gebruiken LinkedIn intensief om talent te zoeken, en een volledig en aantrekkelijk profiel kan ervoor zorgen dat je opvalt.

  • Persoonlijke Branding:

Je LinkedIn-profiel is een weerspiegeling van je professionele merk. Het laat je expertise, vaardigheden, en ervaringen zien. Een sterke persoonlijke branding kan je helpen om als expert in je veld gezien te worden en leiden tot betere carrièrekansen.

  • Netwerkmogelijkheden:

LinkedIn is een netwerkplatform, en een aantrekkelijk profiel opent deuren naar nieuwe connecties, aanbevelingen, en introducties die essentieel kunnen zijn voor professionele groei.

  • Kansen voor Loopbaanontwikkeling:

Actieve en aantrekkelijke LinkedIn-gebruikers trekken meer aandacht, wat kan leiden tot jobaanbiedingen, samenwerkingsmogelijkheden en mentorships.

En de meerwaarde voor bedrijfspagina’s (Company Pages):

  • Bedrijfsimago en Merkbewustzijn:

Een onderscheidende Company Page draagt bij aan het opbouwen van een sterk bedrijfsimago en verhoogt het merkbewustzijn. Het stelt je als bedrijf in staat om het verhaal, missie, waarden en cultuur te delen met een breed publiek.

  • Marketing en Leadgeneratie:

LinkedIn biedt krachtige tools voor contentmarketing en kan helpen bij het genereren van leads. Door waardevolle content te delen, wek je als bedrijf interesse bij potentiële klanten.

  • Recruitment:

Een sterke Company Page kan talent aantrekken door te laten zien wat jullie organisatie uniek maakt en waarom je een aantrekkelijke werkgever bent.

  • Relatieopbouw en Klantbinding:

LinkedIn stelt je als organisatie in staat om relaties op te bouwen met klanten, partners en andere bedrijven of organisaties. Door interactie met volgers via updates en inzichten, bouw je als bedrijf aan een community.

  • Thought Leadership:

Door je kennis en expertise te delen door middel van artikelen en posts,  positioneer je je als organisatie als thought leader in jullie industrie.

Dit ga je leren:

Onderdelen die belangrijk als je je online zichtbaarheid wil verbeteren en vergroten.

  • Profieloptimalisatie: Hoe kun je je LinkedIn-profiel optimaliseren om gevonden te worden en/of  je professionele netwerk uit te breiden?
  • Profielfoto en achtergrond foto. Welke kansen laat je liggen en hoe zorg je makkelijker dat je comfortabel een professionele profielfoto hebt. Welk type foto is het meest geschikt voor een LinkedIn-profiel?
  • De do’s and dont’s van de kopregel. Het gedeelte onder je profielfoto. Alles wat je erover moet weten om beter gevonden te worden.
  • De samenvatting. Een onderdeel dat vaak vergeten wordt of nauwelijks de lading dekt hetgeen je wilt uitstralen. Hoe zorg je voor een ijzersterk verhaal dat jou weerspiegelt op de manier waarop jij gezien wilt worden. Hoe schrijf je een aantrekkelijke samenvatting op een manier die jouw vaardigheden en prestaties benadrukt, zonder een hoop borstklopperij?
  • Instellingen: Hoe kun je je (privacy)instellingen aanpassen om te beheren wie activiteiten en profielinformatie kan zien?
  • Vrijwilligerswerk, aanbevelingen, werkervaring. Wat vul je waar in en hoe maak je er slim gebruik van?
  • Profielonderdelen die door veel mensen nog onbekend zijn maar wel waardevol om in te vullen.
  • Niet of onvolledig ongevulde profielonderdelen van de bedrijfspagina; een belangrijk checkronde!

 

BONUS:

  • Checklists en handige templates om je profiel nog aantrekkelijker te maken en te houden.
  • Alle inhoud van de video’s is ook terug te lezen op .PDF Handig als het voor jou even niet uitkomt om naar een video te kijken of te luisteren.
  • Als je ‘vastloopt’ bij de content voor de kopregel, samenvatting of werkervaring.
  • Het bouwen aan een personal brand (gezien worden als professional binnen jouw vakgebied).
  • De bedrijfspagina als merk.
  • Hoe zet je je profiel en Company Page actief in?
  • Inspirerende voorbeelden uit de praktijk.
  • Design: hoe zet je Canva makkelijk en snel in voor je profiel of bedrijfspagina.
  • Design: gratis sites voor foto en video die wel de juiste look hebben i.p.v. een heel hoog stockfoto-gehalte.
  • Chat GPT: hoe gebruik je deze tool slim, beter en met meer resultaat?
  • Alles wat je moet weten over SEO & LinkedIn. 
  • De diverse LinkedIn accounts; een gratis account versus een betaald account of een van de andere premium opties (zoals sales navigator). Wat is de toegevoegde waarde?

 

BONUS:

  • Whitepaper met handige prompts om Chat GPT nog beter te gebruiken.
  • Checklists & templates voor design en inhoud.

BONUS: Leer hoe je ChatGPT inzet voor je LinkedIn profiel.

ChatGPT is als jouw persoonlijke schrijfassistent voor LinkedIn, zowel voor je eigen profiel als voor de bedrijfspagina. Het is geweldig in het geven van een persoonlijke en creatieve touch aan je teksten, waardoor ze echt opvallen. Of het nu gaat om het delen van je vaardigheden, ervaringen of het nieuwste nieuws van je bedrijf.

ChatGPT helpt je om op een authentieke en boeiende manier te communiceren.

Het is alsof je een slimme vriend hebt die je helpt je verhaal te vertellen – en dat allemaal met gemak, betere en andere invalshoeken maar vooral ook razendsnel!

Zo bespaar je tijd en kun je je focussen op wat echt belangrijk is: het verbinden met anderen.

  • Recording van 45 minuten durende masterclass waarin ik je meeneem in het gebruik van ChatGPT.
  • Handout met concrete en duidelijke voorbeeldoefeningen die je gelijk voor jezelf kunt toepassen.
  • Een lijst met super handige prompts voor betere resultaten van hetgeen je vraagt aan ChatGPT.



Doe nu mee met de training
en gebruik het voordeel van de early bird voor geen 95 euro   maar 45 euro.