GRATIS WEBINAR

Meer bereik met je LinkedIn berichten?
Dat doe je zo!

Je zichtbaarheid op LinkedIn verbeteren en vergroten, zodat je de beter doelgroep vindt & aan je bindt. 
Zonder dat het een dagtaak wordt, allerlei trucjes of een hoop spam?

10-tallen bedrijven en organisaties gingen je voor.
Evenals 100-en deelnemers de afgelopen jaren aan een van mijn trainingen of workshops.

Ik deel ook graag met jou mijn kennis en inspiratie over de wondere wereld van LinkedIn als marketing- en salesmiddel!
Persoonlijk, praktisch en met een portie van 200% enthousiasme. 

Of je nou profit of non-profit bent, je hebt een toegevoegde waarde en het is van het grootste belang dat je daarmee de doelgroep (potentiële klanten, partners/stakeholders of als werkgever) bereikt.

Zorgen dat je doelgroep weet heeft van jullie bedrijf of organisatie; het probleem dat jullie voor de doelgroep oplossen en welk resultaat dat dit geeft.

LinkedIn is een (gratis) platform dat bij uitstek geschikt is om je doelgroep persoonlijk te bereiken. Met ‘zomaar’ berichten posten of content reposten wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk je doelgroep bereikt.

▶️ Wees eens kritisch op de resultaten qua bereik van de berichten die jullie op LinkedIn posten …  
▶️ Heb je inzichtelijk of jullie ook de doelgroep bereiken …

Of is daar ook nog genoeg te verbeteren?

Welke ambities liggen er voor jullie organisatie komende maanden? En welke rol speelt LinkedIn binnen jullie marketing, communicatie, sales en HR?

Waar je anderen hoort praten over 10K-20K of zelfs meer dan 40.000 views, worstelen jullie soms een slag in de rondte. Hoe doen zij dat? En wat doen jullie verkeerd?

Je steekt er best wat tijd en aandacht erin, maar dit demotiveert.

Waarom lukt het anderen wel
en jullie niet?

LinkedIn als marketing- en salesmiddel inzetten en ervoor zorgen dat je met het bedrijfs- of organisatieverhaal de doelgroep bereikt is makkelijker gezegd dan gedaan.

Puur de techniek van berichten plaatsen op LinkedIn, is het probleem niet. Wel hoe je ervoor zorgt dat je bereik groeit en op de radar komt bij de doelgroep.

En dat niet één keer, maar consistent en frequent met waardevolle content. Geen losse flodders, maar vanuit strategie in positionering en profilering.

▶️  Geloof mij: als je eenmaal de wondere wereld van LinkeIn beheerst, is het veel makkelijker dan je nu denkt.

▶️  Het is een kwestie van kennis opdoen en deze op de juiste manier toepassen. Ik laat je zo duidelijk en praktisch mogelijk zien hoe jullie als marketing/communicatie/sales-team (of jij als professional of ondernemer) dit voor elkaar krijgt.

Niet het beste verhaal wint. Maar wie het (beste) verhaal het beste weet te vertellen wint.

In dit gratis webinar leer je hoe je meer bereik creëert op LinkedIn.

Zonder dat je er een dagtaak aan gaat hebben, vreemde trucjes uithaalt of een irritante spammer wordt. Alles wat je tijdens het gratis webinar leert, komt recht uit de praktijk èn pas ik zelf succesvol toe voor mijn eigen bedrijf en voor de klanten die ik begeleid.

Aan het einde van het webinar heb jij dit bereikt

✔️ Je begrijpt hoe je meer bereik creëert met de berichten op LinkedIn (do’s & dont’s qua content) en hoe belangrijk daar persoonlijke profielen en bedrijfspagina’s in zijn.

✔️ Je hebt een inkijkje gekregen in de succesvolle methode van contentcreatie van mij en daarbij geleerd dat dit de perfecte manier is om consistent en frequent waardevolle content te delen.

✔️ Je weet wat de principes zijn om LinkedIn succesvol als marketing- en salesmiddel in te zetten en hebt ook handvatten meegekregen om daar direct mee aan de slag te gaan.

✔️ Je krijgt de highlights wat betreft algoritme, ChatGPT en marketingtrends einde 2024 – begin 2025.

Schrijf je direct in

Laat je naam en mailadres achter en neem gratis deel aan het waardevolle webinar: “Meer bereik creëren met je berichten op LinkedIn.”

Over Herma

Mijn visie op marketing is dat niet het beste verhaal wint, maar wie het (beste) verhaal op de beste manier consistent laat zien.

Mensen doen zaken met mensen en dat betekent dat je moet laten zien wat je mogelijk maakt en wie dat mogelijk maken. Niet af en toe heel veel, maar voortdurend een beetje. Zodat je structureel op de radar komt bij je doelgroen.

Ik help bedrijven en organisaties met het structureel inzetten van LinkedIn als marketing- en salesmiddel. Zonder geroeptoeter, wél verrassend. Zodat je de doelgroep beter vindt en aan je bindt.

Een aantal keer per jaar maak ik ook tijd vrij om specifiek ZZP-ers te trainen.

Met een praktisch en uitvoerbaar plan. Dat geeft structuur en houvast. In minder tijd, meer impact. Een bewezen concept!

Wat je over nog mij moet weten is dat ik een handen-uit-de-mouwen trainer ben. Bij mij gaat het vooral om ‘doen’.

Je krijgt van mij veel ideeën, inspiratie en tips, altijd praktisch en meteen toepasbaar. Maar het gaat pas werken, als jij werkt. Je wordt pas beter als je zelf aan de slag gaat. 

Dus waar wacht je nog op, laten we aan de slag gaan samen. “Ik Merk ook graag jullie Merk”.

Praktische details