DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK over Contentcreatie voor LINKEDIN!

DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK!

Gratis masterclass:
Hoe bereiken we beter de doelgroep met onze berichten op LinkedIn?

Een bericht plaatsen, linken, video uploaden. Die basis acties weten jullie wel.

Jullie vraagstuk zit in het daadwerkelijk groeien met jullie zichtbaarheid, consistente groei van het aantal volgers op jullie LinkedIn bedrijfspagina en vervolgens van deze volgers uiteindelijk klanten maken. 

In deze masterclass geef ik je 5 ingrediënten die hieraan bijdragen.

Acties die resultaat opleveren, zonder dat je volgers koopt middels advertising. 

Marketing en sales in een ultieme samenwerking.

Je ziet het succes bij andere bedrijven en organisaties. Wat weten en doen zij wat jullie niet weten of doen? Als beheerder van de bedrijfspagina heb je nog 101 andere to do’s en LinkedIn is daar ‘slechts’ eentje van.

Bovendien heb je echt de tijd niet om steeds zelf alle actuele kennis van het algoritme van LinkedIn, de functionaliteiten en precies weten welke content het op LinkedIn het beste doet,  bij te houden.

Maar, er ligt wel een opdracht qua bedrijfsprofilering.
Namelijk zorgen dat meer mensen uit jullie doelgroep lezen, horen, dingen zien van hetgeen jullie mogelijk maken. 

Herken jij je hierin? Dan is mijn gratis webinar precies hetgeen jij nodig hebt.

Deze masterclass is speciaal voor:

  • Degene die de LinkedIn bedrijfspagina beheren.
  • Een marketing, communicatie of sales functie hebben.
  • Zich richten op de B2B markt.
  • Al enige jaren bestaan en een duidelijke groei ambitie hebben.

Meld je dan zeker aan voor mijn gratis masterclass

Wanneer is deze masterclass een must?

Manieren om op de radar te komen en te blijven bij je doelgroep is de uitdaging van menig marketing- en salesteam. Maar ook de collega’s van HR hebben zo hun wensen als het gaat om de zichtbaarheid van bijvoorbeeld vacatures.

LinkedIn is bij uitstek het perfecte (gratis) kanaal om je bereik, bekendheid en je expertstatus te vergroten.
Maar het hebben van een account, af en toe een bericht plaatsen, linken en scrollen door de tijdlijn zorgt niet ‘zomaar’ voor meer zichtbaarheid en uiteindelijk klanten.

Daarvoor is echt meer nodig.

Consistentie. Inzicht over de content die je plaatst: wat zorgt wel voor een groter bereik en wat kun je beter achter wegen laten.

Hoe moet LinkedIn een plek binnen de organisatie krijgen voor langdurig succes?

Ik deel in deze gratis mastercalass de 5 ingrediënten die zorgen voor een succesvolle bedrijfsprofilering op LinkedIn

Boost je kennis & kunde wat betreft LinkedIn tijdens dit gratis webinar.

  • In welke valkuilen stappen ook jullie  waardoor het tot nu toe onvoldoende op LinkedIn voor jullie werkt. Als je niet weet waar het (technisch) verkeerd gaat, kun je het ook niet veranderen. Dit webinar geeft je die inzichten!
  • Aan welke kennis ontbreekt het je om meer te gaan doen wat dat wat werkt en stoppen met hetgeen nauwelijks iets oplevert qua zichtbaarheid en bereiken van jullie doelgroep.
Is dit interssant voor jullie? Meld je dan aan.

Marketing- en communicatiemedewerkers, sales en projectleiders die zich richten op de B2B-markt. Al enige jaren bestaan, inmiddels een mooie portefeuille aan klanten hebben opgebouwd en een groeiambitie hebben.

Reviews Merk je Merk

Wij wilden graag geholpen worden bij onze vraag: ‘Hoe kunnen onze VVN afdelingen, die door vrijwilligers gerund worden, zichzelf beter profileren. Waardoor de afdelingen meer vrijwilligers weten te vinden. Ook de kennis van de medewerkers van social media was onvoldoende’. Het enthousiasme van Herma, de passie en kunde maakte dat de vrijwilligers zelf geactiveerd werden en stap voor stap geholpen werden in het werken aan meer zichtbaarheid.

Dave van Bogaert
Veilig Verkeer Nederland | Limburg

Ik wilde graag LinkedIn als marketing instrument meer inzetten maar ik wist niet goed hoe. Hoe werkt LinkedIn en hoe gebruik je het slim? Herma heeft een zeer enthousiaste en bevlogen manier van overbrengen van informatie, weet er veel vanaf, wil alles met je delen en heeft het beste met jou als klant voor. Doet haar best om met je mee te denken wat voor jou werkt en zet je aan tot actie. Bedankt voor deze training Herma!

Ingrid Manasse
trainer Feedback

Bij de opleiding Facility Management Zuyd Hogeschool brengen we de studenten het liefst zo dicht mogelijk bij het werkveld. Het voeren van een accountgesprek met een marketingcommunicatie professional is daar een voorbeeld van. Herma bleek de perfecte match! Studenten leren van Herma wat er komt kijken bij marketingcommunicatie vooraf tijdens en na een te organiseren event. Mooi om te zien hoe Herma onze studenten als young professionals beschouwt en daarbij goede tips en adviezen geeft waarmee zij weer verder kunnen. Niet onbelangrijk is dat zij een prettige sfeer weet te creëren in de gesprekken waardoor beide partijen samen tot mooie oplossingen konden komen, maar waar ook ruimte was voor een kritische kijk. Daarbij werkt haar enthousiasme en positiviteit erg aanstekelijk.

Suzanne Zanetti & Inge Rijnders
Lecturer Zuyd Hogeschool
Vorige
Volgende

Over Herma

Mijn visie op marketing is namelijk dat niet het beste verhaal wint, maar wie het beste verhaal op de beste manier consistent vertelt. Mensen doen zaken met mensen en dat betekent dat je moet laten zien wat je mogelijk maakt en wie dat mogelijk maken. Niet af en toe heel veel, maar voortdurend een beetje. Zodat je structureel op de radar komt bij je doelgroep.

Ik help bedrijven en organisaties met het structureel inzetten van LinkedIn als marketing- en salesmiddel. Zonder geroeptoeter, wél verrassend. Zodat je de doelgroep beter vindt en aan je bindt.

Met een praktisch en uitvoerbaar plan. Dat geeft structuur en houvast. In minder tijd, meer impact. Een bewezen concept! 

Wat je over nog mij moet weten is dat ik een handen-uit-de-mouwen trainer ben. Bij mij gaat het vooral om ‘doen’. Je krijgt van mij veel ideeën, inspiratie en tips, altijd praktisch en meteen toepasbaar. Maar het gaat pas werken, als jij werkt. Je wordt pas beter als je zelf aan de slag gaat. 

De inhoud, opbouw en structuur van mijn LinkedIn training is dusdanig gekozen dat jullie als deelnemer (MARCOM, sales en eventueel HR) daadwerkelijk iets gaan doen met opgedane kennis, deze implementeren en verankeren binnen jullie organisatie.

Dus waar wacht je nog op, laten we aan de slag gaan samen. “Ik Merk ook graag jullie Merk”.

Praktische details

Gratis ebook over contentcreatie