DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK over Contentcreatie voor LINKEDIN!

DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK!

Hoe kunnen we samen de online aanwezigheid van jullie organisatie een flinke boost geven. We willen allemaal dat meer mensen weten en begrijpen wat jullie doen, waar jullie voor staan en hoe jullie het verschil maken.

Maar dat niet alleen. Het gaat ook om jullie medewerkers. Zij zijn het hart van wat jullie doen, en door hen de tools te geven om zichzelf online te laten zien, heeft dat veel positieve impact voor zichzelf, maar ook voor de hele organisatie.

Van medewerkers naar medemerkers

Persoonlijke en professionele groei voor de medewerkers en als organisatie beter op de radar bij je doelgroep. En geen zorgen, het gaat hier niet om het zoeken naar een nieuwe baan, maar om groeien binnen de plek waar ze nu zijn – bij jullie.

Ik neem jullie graag mee in de wondere wereld van LinkedIn. Middels een 2-uur durende workshop informeer en inspireer ik jullie over de kansen en mogelijkheden die LinkedIn biedt rondom marketing en persoonlijke ontwikkeling. 

Wanneer je de collega’s aanmoedigt om LinkedIn actiever te gebruiken, kunnen er nogal wat bezwaren naar boven komen. Misschien vraag je het jezelf ook wel af …

  • Tijdsinvestering. Heb ik wel genoeg tijd hiervoor? Hoeveel extra tijd is nodig om mijn LinkedIn-profiel bij te houden, regelmatig te connecten of content te delen, naast mijn bestaande werkverplichtingen.
  • Privacy en professionaliteit. Hoe scheid ik mijn professionele leven van mijn persoonlijke leven online? Mensen kunnen terughoudend zijn om professionele informatie te delen uit angst voor privacykwesties of zijn onzeker over wat gepast is om op een professioneel platform te delen.
  • Inhoudelijke onzekerheid. Wat moet ik posten of delen? Het vinden van relevante content om te delen of zelf originele posts te maken kan als uitdagend worden ervaren, vooral voor degenen die zichzelf niet als ‘schrijvers’ zien.
  • Angst voor negatieve impact. Wat als ik iets verkeerds zeg of doe? Er kan angst zijn om het bedrijfsimago te schaden of persoonlijke professionele reputatie door ongeschikte of verkeerd geïnterpreteerde posts.
  • Onzekerheid over het nut. Hoe helpt dit mij of het bedrijf? Medewerkers kunnen sceptisch zijn over de concrete voordelen van een actieve LinkedIn-aanwezigheid, zowel voor persoonlijke ontwikkeling als voor de organisatie.
  • Technische vaardigheden. Hoe gebruik ik LinkedIn effectief? Niet iedereen is even bekend met alle functies van LinkedIn, wat kan leiden tot een gebrek aan vertrouwen in het gebruik van het platform.
GGD ZUID LIMBURG
GGD ZUID LIMBURGLidy van der Groot
Lees verder
Ik had zelf het idee dat ik pas op beginnersniveau zit qua LinkedIn-gebruik. Ik had gehoord dat je in je workshop iets te bieden zou hebben, nl voor echte beginners, maar ook voor degenen die wel al regelmatig gebruik maken van LinkedIn. En dat is ook gebleken. Ik heb een aantal geweldige inkijkjes in LinkedIn gekregen, die ik ook echt ga gebruiken: de weetjes over de algoritmen. Super handig! Ik vond dat je het op een energieke manier bracht, met humor en goede snelheid. Dus jazeker zal ik jou aanbevelen. Nogmaals bedankt!
TRAJEKT
TRAJEKT WELZIJNSORGANISATIE MAASTRICHT & HEUVELLAND
Lees verder
Als medewerker van de afdeling communicatie is het belangrijk om onze organisatie goed te profileren en onze zichtbaarheid te vergroten onder onze doelgroepen. Om deze reden ben ik de training gaan volgen. Herma's enthousiasme werkt aanstekelijk. Herma legt zaken op een laagdrempelige en duidelijke manier uit. Herma's tips en wetenswaardigheden over het gebruik van LinkedIn waren heel welkom.
Vorige
Volgende

Alleen … in deze huidige online wereld is het juist zo  belangrijk dat jullie als organisatie ook in die online wereld zichtbaar zijn. Niet met een hoop geroeptoeter of borstklopperij, maar wel onderscheidend, met impact en consistent bij je doelgroep.

Want als jouw organisatie niet genoeg opvalt op LinkedIn, mis je misschien niet alleen de kans om nieuwe talenten aan te trekken, maar loop je ook het risico achter te raken bij de concurrentie. Dit heeft invloed op hoe anderen jullie merk zien, het vermindert kansen om nieuwe klanten of samenwerkingspartners aan te trekken en beperkt de groei die je voor ogen hebt…

Niet het beste verhaal wint,

maar degene die het verhaal het beste vertelt wint.

Hoeveel beter zou het zijn als LinkedIn hèt middel is voor jullie medewerkers om hun professionele invloed uit te breiden? LinkedIn als een persoonlijke tool waarmee zij hun professionele verhaal kunnen delen. Laten zien op welke acties, projecten en resultaten ze trots zijn. Waarbij het niet gaat om extra werk, maar om het slim grijpen van kansen om je als expert in jouw branche te profileren.

Zichtbaar Vakmanschap

Geen extra punt op de to-do lijst, maar een mogelijkheid om te groeien, te leren, en erkenning te krijgen voor het waardevolle werk. Netwerk te vergroten met waardevolle contacten, inzichten te delen, en jezelf te profileren als een essentiële kracht in je vakgebied.

Door LinkedIn een plek binnen de organisatie te geven, zal deze gezamenlijkheid de online bedrijfsprofilering een enorme boost geven. De zichtbaarheid op LinkedIn als organisatie vergroten en verbeteren is dè manier om te laten zien waar jullie goed in zijn en wat jullie toegevoegde waarde is.

Opgemerkt worden en Opgemerkt blijven

Geen ‘moetje’, maar een slim middel om je doelgroep beter te vinden, binden en boeien.  
Je visie te delen en de juiste talenten en partners aan te trekken.
Het creëren van een persoonlijk, interactief, digitaal visitekaartje dat de bedrijfscultuur, innovaties en successen zichtbaar maakt. 

Herma wordt door Zuyd Hogeschool regelmatig ingehuurd als gastdocent marketing."Bij de opleiding Facility management Zuyd Hogeschool brengen we de studenten het liefst zo dicht mogelijk bij het werkveld. Het voeren van een accountgesprek met een marketing- en communicatieprofessional is daar een voorbeeld van. Herma bleek de perfecte match.Studenten leren van Herma wat er komt kijken bij marketingcommunicatie. Mooi om te zien hoe Herma onze studenten als young professionals beschouwt en daarbij goede tips en adviezen geeft waarmee zij weer verder kunnen. Niet onbelangrijk is dat zij een prettige sfeer weet te creëren in de gesprekken waardoor beide partijen samen tot mooie oplossingen komen, maar waar ook ruimte is voor een kritische blik. Daarbij werkt haar enthousiasme en positiviteit erg aanstekelijk."

Workshop LinkedIn: Van medewerker naar medemerker.

  • 2 uur
  • Bij jou op locatie
  • Maximaal 20 deelnemers
  • € 395*

Wat komt aan bod tijdens de workshop?

  • Profieloptimalisatie (waaraan voldoet een professioneel persoonlijk LinkedIn profiel, do’s & dont’s, tips en aanbevelingen voor de verschillende onderdelen).
  • Kennis en kunde als het gaat over de technische kant van LinkedIn. Denk aan: algoritme, de opbouw van de tijdlijn, verborgen functionaliteiten die wel super handig zijn om te gebruiken.
  • Het gebruik van het zoekvenster van LinkedIn. Zodat het vinden van de juiste mensen uit je doelgroep veel makkelijker, sneller en beter gaat!
  • Zeg Dag! tegen onnodig veel tijd verliezen met scrollen, zoeken en nog geen concrete resultaten waar je iets mee kunt. Maar zeg Hallo! perfecte resultaten van precies datgene waar jij naar zoekt in je doelgroep mensen en organisaties.
  • Slim en vooral goed gebruik van ChatGPT in combinatie met je profiel en contentcreatie.
  • Hoe zorg ik dat LinkedIn vóór mij werkt, in plaats van een zoveelste extra to do?
  • Inspiratie om zelf meer content te maken, do’s & dont’s voor meer bereik en engagement.
  • Welke soorten content creëer ik als medewerker op LinkedIn, zowel gerelateerd aan de organisatie als specifiek voor mijn rol?
  • Extra: na afloop toegang tot de online leeromgeving met onder meer de videoreeks over ChatGPT speciaal voor je persoonlijke LinkedIn profiel.

Workshop LinkedIn: Van medewerker naar medemerker.

  • 2 uur
  • Bij jou op locatie
  • Maximaal 20 deelnemers
  • € 395*

Ja, ik wil de LinkedIn workshop ‘Van medewerker naar medemerker’.
Klik hier om deze te bevestigen: herma@merkjemerk.nl

Gratis ebook over contentcreatie