Image
Top
Navigation

Ik Merk ook jouw Merk

MKB | B2B

Werken aan een sterk Merk, dat is waar ik voor ga!

Ik geef de marketingtraining ‘Werken aan een sterk merk’ speciaal aan bedrijven en organisaties in het midden- en kleinbedrijf. Waar de tijd vaak de grootste vijand is en de waan van de dag heerst.

Ik leer de ondernemer, samen met zijn medewerker(s) van marketing en sales hoe ze slim, snel, succesvol hun zichtbaarheid structureel kunnen vergroten. Van losse flodders, naar structuur waarin alle online en offline acties elkaar versterken. Hoe het team in minder tijd meer kan bereiken met het delen van waardevolle content. Zodat uiteindelijk het bedrijf meer klanten vindt en beter klanten bindt.

Kwalitatief produceren van content, dan kun je leren!

Ik ga kwispelen wanneer ik bedrijven & organisaties in de B2B branche mag inspireren en informeren hoe ze hun ‘zakelijk verhaal’ nog beter kunnen vertellen.

Niet het beste verhaal wint, maar wie het verhaal op de beste manier vertelt!

Vol overgave duik ik in de wereld van de ondernemer als ik de training ‘ Werken aan een sterk merk’ mag geven.

  • Ik wil beleven, horen en zien wat er dagelijks gebeurt. Wie zijn de gezichten achter het bedrijf.
  • Wie zorgt ervoor dat klanten ambassadeurs worden.
  • Welke problemen worden opgelost en tot welk resultaat leidt dat bij klanten.

Deze aanpak kenmerkt mijn ondernemersschap en manier van zakendoen. Oprechte en brede interesse, persoonlijk in gesprek gaan met de mensen van de organisatie.

Om deze verhalen te vertalen naar content voor social media, nieuwsbrieven, podest, YouTube, evenementen en andere manieren van contact met je doelgroep.

Je gaat het pas zien als je het door hebt.

Wanneer ik bij het bedrijf binnenkom met mijn bekende grote flip-over, ga ik volledig ‘los’. Praktische voorbeelden, belangrijke kennis en aanzetten om zelf me de inhoud aan de slag te gaan.

Ik weet het beste uit ondernemers, marketeers en accountmanagers te halen. De waardevolle content die ze al hebben maar niet zien, waar ze even door een andere bril voor moeten leren kijken. Een slim en praktisch plan dat structuur geeft en zorgt dat je in minder tijd meer bereikt.

Mensen doen zaken met mensen en niet met een logo. Daar draait alles om!

Ik ben van mening dat binnen de B2B branche nog veel winst te behalen valt. De dikke laag stof qua saaiheid moet er nu echt vanaf. Het mag ook een onsje minder serieus. Stop met productgericht zenden en ga klantgericht verbinden.

Laat zien wat er binnen die muren gebeurt, laat klanten aan het woord, deel je kennis en inspireer je volgers. Jullie bedrijf letterlijk én figuurlijk een gezicht geven. Dat is mijn uitdaging!

Meer weten over mij? Lees hier mijn persoonlijk verhaal

Weten wat de deelnemers aan mijn training erover zeggen? Lees hier de verhalen.