Image
Top
Navigation

Je (ken)merk meer zichtbaar

Groepstraining marketing- en sales m.b.v. LinkedIn voor ondernemers of medewerkers met een MARCOM of salesfunctie

Onweerstaanbaar zijn voor (nieuwe) klanten. Dat is wat je wil!
Dat zou voor de zichtbaarheid, profilering én de commerciële doelstellingen die je wilt halen een heerlijk en gewenst effect zijn. Maar wellicht vind je jezelf niet echt een creatief brein of schrijver.

Meer structuur en planmatigheid in de marketing.
De vele to-do’s beheersen vaak je dag; de overvolle agenda, onderweg naar klanten.
Mails die wachten op antwoord. Offertes maken, Brandjes blussen. Overleg met partners. Je vliegt vaak van hot naar her. Je hebt dingen uitgeprobeerd, je plaatst berichten, geeft reacties en linkt met de mensen die je in het werkveld tegenkomt. Maar dit alles heeft wisselend succes. Je wilt van alle losse flodders naar structuur, continuïteit en meer resultaat met jullie berichten. Een praktisch, uitvoerbaar plan zou hier zeker bij helpen.
En eerlijk is eerlijk, je zit ook het liefst met de klant aan tafel of bent bezig met je vakgebied. Alle acties die het ondernemerschap vragen zijn nou niet je favoriete bezigheden.

Je weet echter als ondernemer dat zichtbaarheid essentieel is.
Dat je bij (potentiele) klanten regelmatig op de radar moet blijven. Niet alleen online maar ook face to face. Ideeën zijn er best. Maar waar haal je de tijd vandaan? Een training waarbij je leert leren hoe je op een waardevolle manier structureel zichtbaar bent op LinkedIn. Welke tips er zijn voor LinkedIn om meer succes te boeken. Waarbij concreet gewerkt wordt aan berichten over een specifiek evenement, product of dienst, zodat dit meer onder de aandacht komt bij jouw doelgroep.

Als je jezelf hierin herkent dan is deze training hetgeen je nodig hebt.
Ik help je bij een structurele en continue MerkWaardige Profilering op LinkedIn. Daarmee de zichtbaarheid van jouw te bedrijf vergroten, zodat je klanten vindt en klanten bindt.

Wat komt aan bod?

  • De inzet van LinkedIn als waardevolle marketing- en salestool.
  • Belangrijke tips & tricks.
  • Het belang van contentcreatie en planning.
  • Het plaatsen van waardevolle berichten; do’s and dont’s.
  • Het vergroten van je zichtbaarheid en het vergroten en onderhouden van je netwerk.
  • Social selling; hoe LinkedIn voor meer klanten kan zorgen.

Naast LinkedIn wordt er verbinding gelegd met de inzet van de andere marketing- en salesactiviteiten (online en offline) die bijdragen aan de commerciële doelstellingen. Zodat er één geheel is en de verschillende acties elkaar versterken. Hetgeen zorgt voor een krachtige en positieve profilering bij je doelgroep.

Twijfel je nog? Lees dan even verder:

  • Je hebt een persoonlijk LinkedIn profiel aangemaakt en af en toe wordt er een bericht gedeeld of een like gegeven. Maar structuur zit er niet in en de vraag is, wat het oplevert.
  • Je ziet berichten van anderen langskomen; selfies, veel reclame en veel van hetzelfde, spelfouten of slechte foto’s. Dat is niet hoe jij je zakelijk wilt profileren.
  • Je weet wel hoe je een bericht moet plaatsen en een foto bijvoegen. Maar je vraagt je af of je er op deze manier alles uithaalt. Tijd om je er eens goed in te verdiepen is er vaak niet.
  • Je vindt jezelf niet echt een schrijver of creatief brein. En zit liever bij die (potentiele) klant aan tafel of bent bezig met al het dagelijkse werk.
  • Je vraagt je af hoe je de andere marketing- en salesactiviteiten slim kunt gebruiken om je zichtbaarheid op LinkedIn te vergroten.

 Met jarenlange ervaring in het onderwijs en bedrijfsleven weet ik groepen mensen actief te informeren en inspireren. Zodat ze met een goed gevulde rugzak zelf aan de slag kunnen.

Dat zorgt ervoor dat:

  • Je op een waardevolle manier zichtbaar bent
  • Je rol als expert binnen jouw branche verstevigt
  • Je relaties met klanten en partners onderhoudt
  • Ambassadeurs creëert en leads genereert.

Goed om te weten:

  • De training wordt op de locatie van Merk je Merk gegeven en bestaat uit 3 sessies van steeds 3,5 uur.
  • De 3 data* staan vast (even verder scrollen voor de geplande data en tijden).
  • De training wordt in een kleine groep gegeven (maximaal 8 personen).
  • Investering: € 495,- (1 factuur, wordt voor aanvang van de eerste training gefactureerd en dient dan ook betaald te zijn). Bij betaling in 3 keer wordt 3x € 173,25 gefactureerd.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.

Trainingsgroep start november 2019:

  • Trainingsdag 1: donderdag 21 november, van 9.30-13.00 uur
  • Trainingsdag 2: donderdag 19 december, van 9.30-13.00 uur
  • Trainingsdag 3: donderdag 23 januari, van 9.30-13.00 uur

Trainingsgroep start januari 2020:

  • Trainingsdag 1: woensdag 8 januari, van 9.30-13.00 uur
  • Trainingsdag 2: woensdag 5 februari, van 9.30-13.00 uur
  • Trainingsdag 3: woensdag 4 maart, van 9.30-13.00 uur

Locatie gegevens:
Merk je Merk
Ambyerweg 22, Meerssen (vlakbij Maastricht).

 

Ja ik ben geinteresseerd en wil graag meer informatie over deze groepstraining >> Stuur een mailtje naar info@merkjemerk.nl