Image
Top
Navigation

Ondernemers in het MKB | B2B

Klanten vinden, klanten binden begint bij planmatigheid & creativiteit in je marketing.

Onweerstaanbaar zijn voor (nieuwe) klanten. Dat is wat je wil!
Dat zou voor de zichtbaarheid, profilering én de commerciële doelstellingen die je moet halen een heerlijk en gewenst effect zijn.
Maar wellicht is je product of dienstverlening niet zo ‘sexy’ of vind je jezelf niet echt een creatief brein of schrijver. Herkenbaar?

Meer structuur en planmatigheid in de marketing.
De vele to-do’s beheersen vaak jouw dag; de overvolle agenda, onderweg naar klanten.
Mails die wachten op antwoord. Offertes maken, Brandjes blussen. Overleg met partners. Je vliegt van hot naar her. Je hebt dingen uitgeprobeerd, maar met wisselend of weinig succes.
Je wilt van alle losse flodders naar structuur en continuïteit.

Je weet als ondernemer dat zichtbaarheid essentieel is.
Dat je bij (potentiele) klanten regelmatig op de radar moet blijven. Niet alleen online maar ook face to face. Ideeën zijn er best. Maar waar haal je de tijd vandaag? Een praktisch, uitvoerbaar plan zou je hier zeker bij helpen.

Aan de andere kant kan de creativiteit ook een boost gebruiken.
De berichten in de social media zijn oké, maar niet top. Je vraagt je af welke tips en tricks er zijn om meer succes te boeken.

Als je jezelf hierin herkent dat is deze training hetgeen je nodig hebt.
Ik help je bij een structurele en continue MerkWaardige Profilering.
Zodat je klanten vindt en klanten bindt!

Wat komt aan bod?

  • De inzet van LinkedIn als waardevolle marketing- en salestool
  • Belangrijke tips & tricks
  • Het belang van contentcreatie en planning
  • Het plaatsen van waardevolle berichten
  • Het vergroten van je zichtbaarheid
  • Social selling; hoe kan LinkedIn voor meer klanten zorgen
  • Het vergroten en onderhouden van je netwerk

Naast LinkedIn wordt er verbinding gelegd met de inzet van de andere marketingactiviteiten die bijdragen aan de commerciële doelstellingen. Zodat er één geheel is wat betreft de sales & marketing en de verschillende acties elkaar versterken. Hetgeen zorgt voor een krachtige en positieve profilering bij jouw doelgroep.

Twijfel je nog?

  • Je hebt een persoonlijk LinkedIn profiel aangemaakt en af en toe deel je een bericht of geef je iemand een like. Maar structuur zit er niet in en je vraagt je af wat het oplevert.
  • Je ziet berichten van anderen langskomen; selfies, veel reclame en veel van hetzelfde, spelfouten of slechte foto’s. Dat is niet hoe jij je wilt profileren en zaken doen.
  • Je weet op zich wel hoe je een bericht moet plaatsen en een foto bijvoegen lukt ook nog. Maar je vraagt je af of je er op deze manier alles uithaalt. Tijd om je er eens goed in te verdiepen heb je vaak niet.
  • Je vindt jezelf niet echt een schrijver of creatief brein. Je zit liever bij die (potentiele) klant aan tafel of bent bezig met al het dagelijkse werk.
  • Zelf heb je de kennis en tijd niet om een plan te maken voor structurele profilering.

Met jarenlange ervaring in het onderwijs en bedrijfsleven weet ik groepen mensen actief te informeren en inspireren. Zodat ze met een goed gevulde rugzak zelf aan de slag kunnen.

Dat zorgt ervoor dat:

  • Je op een waardevolle manier zichtbaar bent
  • Je rol als expert binnen jouw branche verstevigt
  • Je relaties met klanten en partners onderhoudt
  • Ambassadeurs creëert
  • Laeds genereert

Goed te weten:

  • De training bestaat uit 3 trainingen van 2 uur op jullie locatie.
  • Je hebt de vrijheid om deze 3 trainingen te verdelen over 20 weken.
  • Investering € 795,-
  • Er kunnen maximaal 10 medewerkers deelnemen.

    Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW