Image
Top
Navigation

Ondernemers in het MKB | B2B

Klanten vinden, klanten binden begint bij structuur, continuiteit en creativiteit in je marketing.

Onweerstaanbaar zijn voor (nieuwe) klanten. Dat is wat je wil!
Dat zou voor de zichtbaarheid, profilering én de commerciële doelstellingen die jullie moeten halen een heerlijk en gewenst effect zijn. Maar wellicht vinden jullie jezelf niet echt een creatief brein of schrijver.

Meer structuur en planmatigheid in de marketing.
De vele to-do’s beheersen vaak jullie dag; de overvolle agenda, onderweg naar klanten. Mails die wachten op antwoord. Offertes maken, Brandjes blussen. Overleg met partners. Jullie vliegen vaak van hot naar her. Er zijn dingen uitgeprobeerd, het plaatsen van berichten, reacties geven en linken met de mensen die jullie in het werkveld tegenkomen. Maar dit alles heeft wisselend succes. Je wilt van alle losse flodders naar structuur, continuïteit en meer resultaat met jullie berichten. Een praktisch, uitvoerbaar plan zou hier zeker bij helpen, waarbij niet alleen jij maar juist ook jouw medewerkers mee aan de slag kunnen.

Je weet als ondernemer dat zichtbaarheid essentieel is.
Dat jullie bij (potentiele) klanten regelmatig op de radar moeten blijven. Niet alleen online maar ook face to face. Ideeën zijn er best. Het ontbreekt jullie aan kennis en tijd om hier goed mee aan de slag te gaan. Een training waarbij jullie leren hoe je op een waardevolle manier structureel zichtbaar bent op LinkedIn is wenselijk. Welke tips er zijn voor LinkedIn om meer succes te boeken. Waarbij concreet gewerkt wordt aan berichten over een specifiek evenement, product of dienst, zodat dit meer onder de aandacht komt bij jullie doelgroep.

Als je jezelf hierin herkent dan is deze training hetgeen je nodig hebt.
Ik help je bij een structurele en continue MerkWaardige Profilering op LinkedIn.
Daarmee de zichtbaarheid van jouw bedrijf te vergroten, zodat je klanten vindt en klanten bindt.

Wat komt aan bod?

  • De inzet van LinkedIn als waardevolle marketing- en salestool.
  • Belangrijke tips & tricks.
  • Het belang van contentcreatie en planning.
  • Het plaatsen van waardevolle berichten; do’s and dont’s.
  • Het vergroten van je zichtbaarheid en het vergroten en onderhouden van je netwerk.
  • Social selling; hoe LinkedIn voor meer klanten kan zorgen.


Naast LinkedIn wordt er verbinding gelegd met de inzet van de andere marketing- en salesactiviteiten (online en offline) die bijdragen aan de commerciële doelstellingen. Zodat er één geheel is en de verschillende acties elkaar versterken. Hetgeen zorgt voor een krachtige en positieve profilering bij je doelgroep.

Twijfel je nog?

  • Er zijn persoonlijke LinkedIn profielen aangemaakt en af en toe wordt er een bericht gedeeld of een like gegeven. Maar structuur zit er niet in en de vraag is, wat het oplevert. Dat geldt ook voor jullie Company page op Linkedin.
  • Je ziet berichten van anderen langskomen; selfies, veel reclame en veel van hetzelfde, spelfouten of slechte foto’s. Dat is niet hoe je wilt dat jullie je zakelijk profileren.
  • Jullie weten wel hoe je een bericht moet plaatsen en een foto bijvoegen. Maar je vraagt je af of je er op deze manier alles uithaalt. Tijd om je er eens goed in te verdiepen is er vaak niet.
  • Jullie zijn niet echt een schrijver of creatief brein. En zit liever bij die (potentiele) klant aan tafel of bent bezig met al het dagelijkse werk.
  • Je vraagt je af hoe jullie de andere marketing- en salesactiviteiten slim kunnen gebruiken om de zichtbaarheid op LinkedIn te vergroten.

Met jarenlange ervaring in het onderwijs en bedrijfsleven weet ik groepen mensen actief te informeren en inspireren. Zodat ze met een goed gevulde rugzak zelf aan de slag kunnen.

Dat zorgt ervoor dat:

  • Je op een waardevolle manier zichtbaar bent
  • Je rol als expert binnen jouw branche verstevigt
  • Je relaties met klanten en partners onderhoudt
  • Ambassadeurs creëert en leads genereert.

Goed te weten:

  • De training wordt op jouw locatie gegeven en bestaat uit 3 sessies van steeds 3,5 uur.
  • De 3 data en tijdstip worden samen afgesproken (avonduren zou ook kunnen).
  • De training wordt dus aan een groep van jouw medewerkers gegeven. Er kunnen maximaal 10 medewerkers deelnemen.
  • Investering: € 1495,- (1 factuur)

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.
Eventuele reiskosten worden vooraf overlegd.

Ja ik ben geinteresseerd en wil graag meer informatie over deze Incompany training >> Stuur een mailtje naar info@merkjemerk.nl