Image
Top
Navigation

INCOMPANY TRAINING: WERKEN AAN EEN STERK MERK

Slim, succesvol en structureel je zichtbaarheid vergroten!

Waardevolle content produceren voor je online en offline marketingkanalen kun je leren.
BETER BEREIK IN MINDER TIJD

Praktische incompany training waar 10 medewerkers (sales, marketing, projectleiders) aan kunnen deelnemen. Voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf in de B2B markt met een bedrijfsomvang tussen de 10 en 50 medewerkers.

DOEL VAN DE TRAINING:

Leren hoe je structureel de zichtbaarheid van jouw bedrijf of organisatie structureel vergroot door het delen van waardevolle content voor jouw doelgroep. Zodat je meer klanten vindt en beter klanten bindt. Deze training bestaat uit 3 trainingssessies van 2 ½ uur bij jou op locatie en zijn voor ondernemers die samen met hun medewerker(s) van marketing en/of sales een duidelijke groei ambitie hebben.

> Jullie hebben de afgelopen jaren bewezen een waardevol product of dienst te leveren. Nu is het tijd voor de volgende stap! Groeien en dus vergroten van je zichtbaarheid. Waarbij je niet per definitie meer wilt doen, maar waar je met de marketing acties meer bereik wilt realiseren.

> Structuur en weten wat je meer moet doen en waar je beter mee kunt stoppen. Zorgen dat je structureel meer zichtbaar bent voor jouw doelgroep. Niet af en toe met losse flodders. Nee, consistent op de radar met content die informeert en inspireert en zorgt voor verbinding.

> In deze training leren jullie zelf consistent content te creëren voor jullie social media (LinkedIn).

> Deze training geeft jou en je team de nodige kennis en praktische tools zodat jullie dit kunnen realiseren.

> Je leert hoe alle andere marketingacties elkaar versterken, zodat je maximale resultaten behaalt.

HET WERKT WANNEER JIJ WERKT

Je leest dit waarschijnlijk omdat je beseft dat jullie eigenlijk meer tijd moeten besteden aan het vergroten van jullie zichtbaarheid.

Online zichtbaarheid, zoals LinkedIn, zie je zeker als potentieel. Maar hoe pak je dat samen gestructureerd aan, met de juiste tone of voice en welke technische weetjes zijn van belang.

De nieuwsbrief, een evenement een nieuwe brochure… jullie doen eigenlijk heel veel. Alles moet elkaar versterken en heeft als einddoel meer klanten vinden en beter klanten binden. Maar je vraagt je af of jullie nu maximale resultaten boeken in de verschillende acties die je nu online en offline doet.

Je weet immers niet wat je niet weet.

CONTINUÏTEIT IN HET VINDEN VAN NIEUWE KLANTEN

Tijd om aan de slag te gaan.
Tijd om beter te worden.
Tijd voor nieuwe en andere marketingacties.
Tijd voor meer zichtbaarheid, met waardevolle content. Maar dan wel strategische en tactisch.

CONTENTCREATIE VOOR O.A. LINKEDIN

In de training, werken aan een sterk merk, leer ik jou en je team in een slimme volgorde van prioriteit meer klanten te vinden en beter klanten te binden.

Het grootste verschil tussen deze training en ander marketing aanbod voor het MKB? Inhoud en praktisch plan van aanpak!
Geen quick fix en prietpraatjes over snel scoren vanuit een hangmat. Alleen die info en inspiratie die daadwerkelijk zorgt voor content die het waard is om te delen. Waar jouw doelgroep wel op zit te wachten. Waar jij krachtig mee op de radar komt en blijft bij je doelgroep.

  • Een sterk fundament qua positionering, waar sta je nu en welke ambitie ligt er?
  • Een krachtig plan voor zichtbaarheid, opgemerkt worden en opgemerkt blijven.
  • Een slimme aanpak zodat je consistent bent in je uitingen.
  • Een duidelijke keuze, op die kanalen waar je doelgroep van je wilt horen (LinkedIn, nieuwsbrief, evenement).

AAN HET EINDE VAN DE TRAINING HEB JE ANTWOORD OP DEZE VRAGEN:

  1. Hoe jullie samen waardevolle content kunnen produceren voor online (socials, nieuwsbrief, website) en offline (evenement, brochure) kanalen.
  2. Hoe jullie meer bereiken in minder tijd, door anders en slim naar je marketing te kijken.
  3. De meest gemaakte fout die ook jullie maken. Waardoor nieuwsbrieven slechter gelezen worden,  opkomst van evenementen lager is en berichten op socials minder bereik hebben.
  4. Het goud in je bedrijf dat jij vergeet en dus veel te weinig aandacht aan besteed. Maar essentieel is voor het vergroten van je zichtbaarheid en naamsbekendheid.
  5. Waarom de wet van planmatigheid jullie 80% meer gaat opleveren als je deze structureel gaat toepassen.
  6. Wat je moet weten over de techniek achter social media platforms, zoals LinkedIn.

Het is mijn missie om ondernemers te leren om het hetgeen ze mogelijk maken aan meer mensen zichtbaar te maken. Op een slimme manier, zodat ze meer bereiken in minder tijd.


MERKBAAR HET VERSCHIL MAKEN
Klaar om te werken aan de groei van jouw merk?
Om slim, succesvol en structureel impact te maken voor jullie doelgroep?
3 keer 2 ½ uur samen met jouw team van medewerker(s) van marketing en/of sales aan het werk.

Waarschuwing: deelnemers die absoluut geen creatieve schrijftalenten waren, gaven de meest waardevolle input waarmee het team samen aan de slag ging! Na iedere sessie een tas vol ingredienten en een praktich plan van aanpak dat ervoor zorgt dat jullie consistent opgemerkt worden en opgemerkt blijven.

MERK IK OOK JOUW MERK?

Incompany trainin
WERKEN AAN EEN STERK MERK | CONTENTCREATIE LINKEDIN
Max. 10 deelnemers.
3 keer 2 ½ uur handen uit de mouwen.
Incl. de bonussen:
1.) Stappenplan, bouwen van een contentplatform
2.) Contentplanner, 52 weken structureel naamsbekendheid
3). Handboek, MerkWaardig profileren kun je leren met 101 ideeën voor waardevolle content.

Investering: € 995,00 excl. BTW