Image
Top
Navigation

WERKEN AAN EEN STERK MERK

Contencreatie voor LinkedIn | structureel, slim en succesvol je zichtbaarheid vergroten!

Waardevolle content produceren voor je social media kanaal kun je leren.
BETER BEREIK & MEER IMPACT IN MINDER TIJD 

Praktische incompany training waar 10 medewerkers (sales, marketing, projectleiders) aan kunnen deelnemen. Voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf in de B2B markt met een bedrijfsomvang tussen de 5 en 50 medewerkers.

DOEL VAN DE TRAINING:

Leren hoe je structureel de zichtbaarheid van jouw bedrijf of organisatie structureel vergroot door het delen van waardevolle content voor jouw doelgroep. Zodat je meer klanten vindt en beter klanten bindt. Leren hoe je het delen van content slimmer kunt aanpakken, zodat jullie genoeg tijd over houden voor al die andere dagdagelijkse zaken. Deze training bestaat uit 3 trainingssessies van 2 ½ uur bij jou op locatie en is voor ondernemers die samen met hun medewerker(s) van marketing en/of sales willen werken aan het vergroten van hun zichtbaarheid op LinkedIn. 

> Jullie hebben de afgelopen jaren bewezen een waardevol product of dienst te leveren. Nu is het tijd voor de volgende stap! Groeien en vergroten van je zichtbaarheid. Met de juiste kennis & strategie LinkedIn als middel inzetten voor betere resultaten in het vergroten van jullie zichtbaarheid.

> Weten wat je meer moet doen en waar je beter mee kunt stoppen. Niet af en toe met losse flodders. Nee, consistent op de radar met content die informeert en inspireert en zorgt voor verbinding met jullie (potentiële) klant.

> In deze training leren jullie zelf consistent content te creëren voor jullie social media. Waarbij medewerkers die van zichzelf vinden absoluut geen schrijftalent te zijn, leren hoe ze hun kennis kunnen vertalen naar content die het waard is om te delen.

> Deze training geeft jou en je team alle kennis en praktische tools die nodig zijn om dit te realiseren. Je leert een beter bereik te realiseren in minder tijd en meer impact te maken op de (potentiële) klant.

> Je leert hoe alle andere marketingacties elkaar moeten versterken, zodat je maximale resultaten behaalt.

HET WERKT WANNEER JIJ WERKT

Je leest dit waarschijnlijk omdat je beseft dat jullie meer tijd moeten gaan besteden aan het vergroten van jullie zichtbaarheid en daar ook de nieuwe social mediakanalen voor moeten gaan gebruiken.

De afgelopen jaren hebben jullie keihard gewerkt, kregen jullie opdrachten omdat mensen naar jullie doorverwezen en hebben jullie geïnvesteerd in waardevolle samenwerkingen met partners.

Maar nu is het tijd om ook de nieuwe media structureel in te zetten als marketingmiddel.

Online zichtbaarheid, zoals LinkedIn, zie je als potentieel. Maar hoe pak je dat samen gestructureerd aan, met de juiste tone of voice en welke technische weetjes zijn van belang.

De nieuwsbrief, een evenement of een nieuwe brochure… jullie doen eigenlijk heel veel. Alles moet elkaar versterken en heeft als einddoel meer klanten vinden en beter klanten binden. Maar je vraagt je af of jullie nu maximale resultaten boeken in de verschillende acties die je nu online en offline doet.

Je weet immers niet wat je niet weet.

CONTINUÏTEIT IN HET VINDEN VAN NIEUWE KLANTEN

Tijd om aan de slag te gaan.
Tijd om beter te worden.
Tijd voor nieuwe en andere marketingkanalen.
Tijd voor meer zichtbaarheid, met waardevolle content. Maar dan wel strategische en tactisch.

CONTENTCREATIE VOOR LINKEDIN

In de training, werken aan een sterk merk, leer ik jou en je team in een slimme volgorde van prioriteit meer klanten te vinden en beter klanten te binden. Waarbij LinkedIn de spil vormt.

Het grootste verschil tussen deze training en ander marketing aanbod voor het MKB? Inhoud en een praktisch plan van aanpak!

Geen quick fix en prietpraatjes over snel scoren vanuit een hangmat. Alleen die info en inspiratie die daadwerkelijk zorgt voor content die het waard is om te delen. Waar jouw doelgroep wel op zit te wachten. Waar jij krachtig mee op de radar komt en blijft bij je doelgroep.

  • Een sterk fundament qua positionering; waar sta je nu en welke ambitie ligt er?
  • Een krachtig plan voor zichtbaarheid, opgemerkt worden en opgemerkt blijven.
  • Een slimme aanpak zodat je consistent bent in je uitingen.
  • Een duidelijke keuze, op die kanalen waar je doelgroep van je wilt horen (LinkedIn, nieuwsbrief, evenement).

AAN HET EINDE VAN DE TRAINING HEB JE ANTWOORD OP DEZE VRAGEN:

  1. Hoe jullie samen waardevolle content produceren voor LinkedIn (de persoonlijke profielen van jouw medewerkers en/of voor jullie bedrijfsaccount).
  2. Hoe jullie meer bereiken in minder tijd, door anders en slim naar je marketing te kijken.
  3. De meest gemaakte fout die ook jullie maken. Waardoor berichten op socials minder bereik hebben. Maar ook zorgt voor slechter gelezen nieuwsbrieven en een lagere opkomst geeft voor B2B evenementen.
  4. Het goud in je bedrijf dat jij vergeet en dus veel te weinig aandacht aan besteed. Maar essentieel is voor het vergroten van je online zichtbaarheid en naamsbekendheid.
  5. Waarom de wet van planmatigheid jullie 80% meer gaat opleveren als je deze structureel gaat toepassen.
  6. Wat je moet weten over de techniek achter social media platforms, zoals LinkedIn.

Het is mijn missie om ondernemers te leren om het hetgeen ze mogelijk maken aan meer mensen zichtbaar te maken. Op een slimme manier, zodat ze meer bereiken in minder tijd.


“Als organisatie willen we de zichtbaarheid van ons merk ‘Feedback’ vergroten. Daarbij was de wens om LinkedIn daarvoor professioneel in te zetten en het delen van waardevolle content voor onze doelgroep.

Hoe je elkaar kunt ondersteunen in het bereiken van commerciële ambities wist Herma enthousiasmerend over te brengen.”

Caspar Verhees | Ondernemer & eigenaar Feedback consulting en training

“benVitaal stond als organisatie in de kinderschoenen op LinkedIn.

Er was een duidelijke wens om de organisatie en haar dienstverlening meer te profileren, om in contact te blijven met onze klanten en partners én om gericht nieuwe contacten te leggen middels dit medium.

De theoretische benadering zorgt voor de basiskennis die bijdraagt aan het bereiken van die doelstellingen. De praktische benadering zorgt ervoor dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat.

De training van Herma heeft ervoor gezorgd dat LinkedIn begrijpelijk én toegankelijk is geworden voor zowel de organisatie als de medewerker.”

Martijn Meij | Accountmanager ben Vitaal Maastricht Aachen Airport

“Ik wilde LinkedIn doelgericht en effectief inzetten voor de promotie van onze trainingen. Een groot voordeel is dat we mensen die willen starten vanuit een uitkering, een goede basis qua kennis en netwerk kunnen bieden.

Het inzicht dat je structuur en focus in je content aan moet brengen. Denk vooraf na en maak een plan. Herma’s enthousiasme, tempo en vaardigheid om zaken te verduidelijken.

De leuke uitspraken, het blijft dan gemakkelijker hangen. Evenals Herma’s betrokkenheid achteraf, I love it!”

Joyce Verheijden | Ondernemer & eigenaar Inspiratiehuis voor ondernemers

MERKBAAR HET VERSCHIL MAKEN
Klaar om te werken aan de groei van jouw merk?
Om slim, succesvol en structureel impact te maken voor jullie (potentiële) klant?
3 keer 2 ½ uur samen met jouw team van medewerker(s) van marketing en/of sales aan het werk.

Waarschuwing: deelnemers die absoluut geen creatieve schrijftalenten waren wisten na deze training hun kennis perfect om te zetten in content die het waard is om te delen. Na iedere sessie heb je een tas vol ‘ingrediënten’ en een praktisch plan van aanpak dat ervoor zorgt dat jullie consistent opgemerkt worden en opgemerkt blijven.

MERK IK OOK JOUW MERK?

Incompany trainin
WERKEN AAN EEN STERK MERK | CONTENTCREATIE LINKEDIN
Max. 10 deelnemers.
3 keer 2 ½ uur handen uit de mouwen.
Incl. de bonussen:
1.) Stappenplan, bouwen van een contentplatform
2.) Contentplanner, 52 weken structureel naamsbekendheid
3). Handboek, ‘101 content ideeën voor een STERK MERK op social media’.

Investering: € 995,00 excl. BTW