Image
Top
Navigation

Contentcreatie

Nooit meer zonder inspiratie voor jouw marketing

Structureel, slim & succesvol je zichtbaarheid vergroten.

“Herma stopt haar verhaal boordevol tips. Het leidde binnen een paar weken al tot een enorme toename van mijn bereik op LinkedIn. -Jaap Weijers, ondernemer/eigenaar van Jawel – voor leiders en teams.”

Impact maken met de content die je deelt in je social media kanalen.

Praktisch handboek waarin je inspiratie krijgt over:

  • Hoe je binnen jouw organisatie in minder tijd meer kunt bereiken met waardevolle content voor LinkedIn.
  • De meest gemaakte fouten in het maken van content, waardoor jullie nieuwsbrieven slechter gelezen worden, de opkomst bij jullie events lager en de berichten op jullie social minder bereik hebben.
  • Waar het goud in jouw bedrijf of organisatie zit en waar je meer mensen mee bereikt die jouw (potentiële) klant zijn.

Absolute musthave voor:

  • Ondernemers die minimaal 10 jaar bestaan en een waardevolle klantenportefeuille hebben opgebouwd. Het nu tijd vinden om hun zichtbaarheid te vergroten op sociale media.
  • Marketeers die een flinke dosis inspiratie willen voor het creëren van content voor hun social media kanalen.
  • Accountmanagers die het verschil willen maken door hun marketing-skills te verbeteren en LinkedIn als potentieel middel zien om nog meer resultaat te bereiken.

Een handboek vol praktijkvoorbeelden, waar je meteen mee aan de slag kunt. Minder reclame-geroeptoeter, maar content die het waard is om te delen. Werken aan een sterk Merk. Het Werkt wanneer jij Werkt. Klik hieronder en je ontvangt meteen het handboek ‘101 content ideeën voor een sterk Merk op social media.’ *

*Je ontvangt ook de ‘MedeMerker’; vol concrete praktijkvoorbeelden en tips voor bedrijven die als sterk merk maximale impact willen maken. Uitschrijven kan altijd met 1 klik.

OPGEMERT WORDEN & OPGEMERKT BLIJVEN

“Sinds een tijdje mag reisburo Globus gebruikmaken van de diensten van Merk je Merk. Een hele prettige samenwerking waarbij we Herma het vertrouwen hebben gegeven om onze hele Social Media te upgraden. Haar invulling en enthousiasme zorgen voor een enorme boost. Vaak ontbrak de tijd om structureel de volle aandacht te geven aan social Media. We hebben met Herma hiermee de perfecte sleutel gevonden en hopen dat we op deze manier nog lang mogen genieten van haar creatieve geest.”

Oscar Stallinga | Ondernemer & eigenaar reisburo Globus Maastricht


“Ik wilde mijn zichtbaarheid op LinkedIn vergroten. Naast handige weetjes en tips, was de training MerkWaardig Profileren de ultieme prikkel om gewoon hiermee aan de slag te gaan. Belangrijk inzicht dat ik kreeg was het gegeven dat het niet gelijk perfect hoeft te zijn. Gewoon doen! Het is stimulerend om in teamverband te werken. Het enthousiasme van Herma en de kennis geven de juiste prikkel om met LinkedIn aan de slag te gaan.”

Kathelijn Geerts | Ondernemer en partner Jawel – voor leiders en teams in ontwikkeling.

“Bij de opleiding Facility Management Zuyd Hogeschool brengen we de studenten het liefst zo dicht mogelijk bij het werkveld. Het voeren van een accountgesprek met een marketingcommunicatie professional is daar een voorbeeld van. Herma bleek de perfecte match! Studenten leren van Herma wat er komt kijken bij marketingcommunicatie vooraf tijdens en na een te organiseren event. Mooi om te zien hoe Herma onze studenten als young professionals beschouwt en daarbij goede tips en adviezen geeft waarmee zij weer verder kunnen. Niet onbelangrijk is dat zij een prettige sfeer weet te creëren in de gesprekken waardoor beide partijen samen tot mooie oplossingen konden komen, maar waar ook ruimte was voor een kritische kijk. Daarbij werkt haar enthousiasme en positiviteit erg aanstekelijk.”

Suzanne Zanetti & Inge Rijnders | Lecturer Zuyd Hogeschool, Facility management