Image
Top
Navigation

Wat andere ondernemers je vertellen over mij

MKB | KLANTEN VINDEN, KLANTEN BINDEN

Wij vroegen Herma ons te helpen bij het werken met LinkedIn omdat we het idee hadden dat we met LinkedIn onze profilering beter konden maken. Herma stopt haar verhaal bordevol met tips en tricks over hoe je berichten eruit moeten zien en wat je kan doen om je zichtbaarheid te vergroten. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan en het leidde na een paar weken al tot enorme resultaten met als toppunt 300k views en 3800 likes op 1 post! Bedankt Herma!

Jaap Weijers – eigenaar Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling


Sinds een tijdje mag reisburo Globus gebruikmaken van de diensten van Merk je Merk. Een hele prettige samenwerking waarbij we Herma het vertrouwen hebben gegeven om onze hele Social Media te upgraden. Haar invulling en enthousiasme zorgen voor een enorme boost. Vaak ontbrak de tijd om structureel de volle aandacht te geven aan social Media. We hebben met Herma hiermee de perfecte sleutel gevonden en hopen dat we op deze manier nog lang mogen genieten van haar creatieve geest.

Oscar Stallinga – eigenaar reisburo Globus Maastricht


Marketing voor de B2B branche was de start van onze samenwerking. Door de begeleiding van Herma zijn we daadwerkelijk begonnen bij het begin – doelgroepen bepalen- welke boodschap etc en doordat we al deze stappen hebben doorlopen is er een heel ander soort event uitgekomen, dan wat we in eerste instantie verwacht hadden. Uiteindelijk vanuit dit zakelijke event, heeft Herma een rol gespeeld in het verbinden van partijen waardoor een mooi netwerk is ontstaan, waar we tot op heden vol energie mee aan de slag zijn, Netwerk Vitaal Limburg.
.
Waardevol in onze samenwerking is Herma’s strategische visie, daar waar je denkt: dit kan ik zelf ook wel, was er met Herma toch het effect van ‘vreemde ogen dwingen’. Los van deze strategische visie zou ik Herma het allermeest aanbevelen om haar stralende enthousiasme, dit zet mensen in beweging!

Pauline Verhoef – commercieel directeur Thermae 2000


LinkedIn is een super mooie tool om in contact te blijven met klanten en ze van informatie te voorzien. Ik had totaal geen beeld van de do’s en don’t op LinkedIn en altijd moeite met berichten schrijven en posten. De workshop van Herma helpt mij en mijn collega’s om LinkedIn op een makkelijke manier succesvol in te zetten. Onze grootste winst is nu al dat we veel meer mensen bereiken met de berichten die we posten en dat benVitaal een stuk beter zichtbaar is op LinkedIn.

Merle Niehe – benVitaal Maastricht Aachen Airport


Ik wilde mijn zichtbaarheid op LinkedIn vergroten. Naast handige weetjes en tips, was de training MerkWaardig Profileren de ultieme prikkel om gewoon hiermee aan de slag te gaan. Belangrijk inzicht dat ik kreeg was het gegeven dat het niet gelijk perfect hoeft te zijn. Gewoon doen! Het is stimulerend om in teamverband te werken. Het enthousiasme van Herma en de kennis geven de juiste prikkel om met LinkedIn aan de slag te gaan.

Kathelijn Geerts – Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling


Wij wilden graag geholpen worden bij onze vraag: ‘Hoe kunnen onze VVN afdelingen, die door vrijwilligers gerund worden, zichzelf beter profileren. Waardoor de afdelingen meer vrijwilligers weten te vinden. Ook de kennis van de medewerkers van social media was onvoldoende’. Het enthousiasme van Herma, de passie en kunde maakte dat de vrijwilligers zelf geactiveerd werden en stap voor stap geholpen werden in het werken aan meer zichtbaarheid.

Dave van Bogaert – Veilig Verkeer Nederland | Limburg


Herma Westenberg is een onmisbare partner van KIT.  En helpt niet-sexy bedrijven in de B2B met hun aantrekkingskracht. Herma verlost bedrijven met hun worsteling om social media effectief in te zetten.  Zij initieert, begeleidt medewerkers en ondersteunt bij de praktische uitvoering. Dit doet zij op een enthousiaste, creatieve én gestructureerde wijze, met een duidelijke focus. Het is een plezier om met Herma te mogen samenwerken.

Lilian Zeekaf – eigenaar KIT. krachtige verbinding


Herma verzorgt met Merk je merk al jaren naar volle tevredenheid onze Social media marketing. Het is voor PRO-Connect erg belangrijk om regelmatig zichtbaar te zijn via de verschillende kanalen. De content die Herma voor ons maakt is altijd professioneel, afwisselend, actueel en niet onbelangrijk; met de nodige humor! Zaken worden daadkrachtig opgepakt en uitgevoerd waardoor wij ons kunnen blijven focussen op onze specialiteit; zinvol netwerken! Merk je merk is voor PRO-Connect een perfecte match.

Sander Nuij – eigenaar PRO Connect

.
Bij de opleiding Facility Management Zuyd Hogeschool brengen we de studenten het liefst zo dicht mogelijk bij het werkveld. Het voeren van een accountgesprek met een marketingcommunicatie professional is daar een voorbeeld van. Herma bleek de perfecte match! Studenten leren van Herma wat er komt kijken bij marketingcommunicatie vooraf tijdens en na een te organiseren event. Mooi om te zien hoe Herma onze studenten als young professionals beschouwt en daarbij goede tips en adviezen geeft waarmee zij weer verder kunnen.
.
Niet onbelangrijk is dat zij een prettige sfeer weet te creëren in de gesprekken waardoor beide partijen samen tot mooie oplossingen konden komen, maar waar ook ruimte was voor een kritische kijk. Daarbij werkt haar enthousiasme en positiviteit erg aanstekelijk.

Suzanne Zanetti & Inge RijndersLecturer Zuyd Hogeschool


Toen ik een partner zocht om een nieuwsbrief te maken die we op regelmatige basis naar onze klanten konden versturen, was voor mij de directe communicatie belangrijk. Ik had iemand nodig die ons begreep en op dezelfde golflengte zit. Herma is creatief, denkt mee en werkt probleem oplossend. We hebben een modus gevonden wat voor ons allebei prettig werkt.

Roy Jennisseneigenaar Radrema Auto’s Maastricht


benVitaal stond als organisatie in de kinderschoenen op LinkedIn. Er was een duidelijke wens om de organisatie en haar dienstverlening meer te profileren, om in contact te blijven met onze klanten en partners én om gericht nieuwe contacten te leggen middels dit medium. De theoretische benadering zorgt voor de basiskennis die bijdraagt aan het bereiken van die doelstellingen. De praktische benadering zorgt ervoor dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat. De training van Herma heeft ervoor gezorgd dat LinkedIn begrijpelijk én toegankelijk is geworden voor zowel de organisatie als de medewerker.

Martijn Meij – ben Vitaal Maastricht Aachen Airport


Mijn grootste probleem was dat ik niet goed helder had wat nu eigenlijk echt werkte op Linked In. Ik wilde graag waardevolle berichten delen maar wist niet goed hoe. Na de training met Herma ben ik me nog bewuster geworden van dat het eigenlijk zoals bij alles draait om, Authenticiteit, persoonlijk en dat delen waar je echt in gelooft en dat de content waardevol voor je doelgroep moet zijn. De grootste winst is dat we zeer praktische tips kregen zoals dat linked in berichten met daarin een verwijzing naar een andere site effect heeft op hoe belangrijk het algoritme je vindt. 

Dennis Riksen – Jawel | voor leiders en teams in ontwikkeling


 

 

 

Bekijk bij mijn portfolio ook alle andere organisaties met wie ik heb mogen werken.