DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK over Contentcreatie voor LINKEDIN!

DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK!

Het werkt niet voor ons die social media

‘Nee, de telefoon gaat er morgen niet van rinkelen’, de deelnemers aan mijn training ‘WERKEN AAN EEN STERK MERK’ kijken me verbaasd aan. ‘Maar we doen deze acties rondom het vergroten van onze zichtbaarheid toch zodat we meer klanten vinden en nu vertel je dit.’ 

Klopt.

Het is mij bedoeld om het beeld bij te stellen dat gecreëerd wordt door grote-stappen-snel-thuis businesscoaches en hangmat-marketeers die pretenderen dat je met 1 of 2 quotes, een canva-foto of een koop-nu-want-we-hebben-er-nog-maar-2 het verschil maakt in je marketing.
En roepen dat de telefoon roodgloeiend staat, de mailbox uitpuilt en de agenda vol staat met afspraken met potentiële klanten.

En zo werkt het niet.

Jij moet aan de bak. Foto’s van kijkjes achter de schermen, jouw medewerkers maken het iedere dag waar voor je klanten. Zij zijn het gezicht en laat dat zien op bijvoorbeeld LinkedIn.

Geef je waardevolle klanten podium in je nieuwsbrief door ze te interviewen wat je voor hen mogelijk maakt en waarom ze voor jou kiezen.

Echte verhalen, echte beelden; daar gaat het om.

Mensen doen zaken met mensen!

Geen tijd? Maak het prioriteit. Pak het slimmer aan. 

Ik Merk ook jouw Merk.

Vond je dit interessant?
Lees dan ook deze drie andere blogs.

Als het zo moet dan stop ik ermee!

Je mag best weten dat ik me af en toe een elastiekje voel. De meeste tijd zit ik heerlijk comfortabel …

LEES MEER

Misschien zit het wel in mijn karakter maar ik heb mijn hele leven nooit de behoefte gehad om met zoveel …

LEES MEER

Hoe zorg ik ervoor dat meer mensen weten wat we mogelijk maken?

“Hoe zorg ik dat meer mensen weten wat we mogelijk maken?” Oude vormen van reclame, maken in sneltreinvaart plaats voor …

LEES MEER

Meer klanten vinden en
beter klanten binden?

Schrijf je dan nu in voor jouw wekelijkse gratis portie inspiratie over ‘focus op klanten’.

Je ontvangt tips en inspiratie over o.a.

  • Hoe je meer impact maakt met de berichten die je in social media deelt.
  • Hoe je structureel werkt aan het vergroten van je zichtbaarheid.
  • Praktijkvoorbeelden (leren van succesverhalen).

Gratis ebook over contentcreatie