Je hebt een waanzinnig product of dienst, beter dan wie of wat dan ook.
En toch, jouw concurrent (die echt minder kwaliteit levert) heeft steeds drukker dan jij. Haalt met gemak steeds nieuwe opdrachten binnen en zie en hoor je overal om je heen.
Bij jou draaien de zaken ook goed, maar jullie moeten er wel verdraaid hard aan trekken. Ging het maar makkelijker.
Het gaat er niet om wie het beste verhaal heeft. Maar wie het beste verhaal het beste vertelt.
Wat is dan ‘het beste’ vertellen? Dat is voor ieder bedrijf of organisatie anders. Omdat het jullie unieke verhaal is. Dat zit niet alleen in het product of dienst. Maar juist in jullie manier van werken, hoe je met elkaar, met klanten en met partners omgaat.
- Wat wordt mogelijk gemaakt?
- Voor wie?
- Met wat?
- Waarom wordt voor dit bedrijf gekozen?
- Op welke manieren wordt dit al zichtbaar gemaakt en waar liggen (nog) kansen?
Laat dat zien & horen; op ‘de beste’ manier vertellen.
In presentaties door sales, in whitepaper door marketing, in social media berichten van kijkjes achter de schermen door medewerkers, in de nieuwsbrief naar leads, tijdens evenementen voor klanten & prospects, in podcast met partners.
Laat zien wat je mogelijk maakt, met & door wie.
Merk jouw Merk!