DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK over Contentcreatie voor LINKEDIN!

DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK!

Het gaat niet om het beste verhaal hebben

Je hebt een waanzinnig product of dienst, beter dan wie of wat dan ook.

En toch, jouw concurrent (die echt minder kwaliteit levert) heeft steeds drukker dan jij. Haalt met gemak steeds nieuwe opdrachten binnen en zie en hoor je overal om je heen.

Bij jou draaien de zaken ook goed, maar jullie moeten er wel verdraaid hard aan trekken. Ging het maar makkelijker.

Het gaat er niet om wie het beste verhaal heeft. Maar wie het beste verhaal het beste vertelt.

Wat is dan ‘het beste’ vertellen? Dat is voor ieder bedrijf of organisatie anders. Omdat het jullie unieke verhaal is. Dat zit niet alleen in het product of dienst. Maar juist in jullie manier van werken, hoe je met elkaar, met klanten en met partners omgaat.

  • Wat wordt mogelijk gemaakt?
  • Voor wie?
  • Met wat?
  • Waarom wordt voor dit bedrijf gekozen?
  • Op welke manieren wordt dit al zichtbaar gemaakt en waar liggen (nog) kansen? 

Laat dat zien & horen; op ‘de beste’ manier vertellen.

In presentaties door sales, in whitepaper door marketing, in social media berichten van kijkjes achter de schermen door medewerkers, in de nieuwsbrief naar leads, tijdens evenementen voor klanten & prospects, in podcast met partners.

Laat zien wat je mogelijk maakt, met & door wie.

Merk jouw Merk!

Vond je dit interessant?
Lees dan ook deze drie andere blogs.

Als het zo moet dan stop ik ermee!

Je mag best weten dat ik me af en toe een elastiekje voel. De meeste tijd zit ik heerlijk comfortabel …

LEES MEER

Misschien zit het wel in mijn karakter maar ik heb mijn hele leven nooit de behoefte gehad om met zoveel …

LEES MEER

Hoe zorg ik ervoor dat meer mensen weten wat we mogelijk maken?

“Hoe zorg ik dat meer mensen weten wat we mogelijk maken?” Oude vormen van reclame, maken in sneltreinvaart plaats voor …

LEES MEER

Beter de doelgroep vinden en
beter aan je binden?

Ontvang gratis tips & inzichten hoe je LinkedIn succesvoller als marketing- en salesmiddel inzet.

Je ontvangt tips en inspiratie over o.a.

  • Hoe je met jouw berichten op LinkedIn beter de doelgroep bereikt.
  • Hoe je het bereik van je berichten op LinkedIn vergroot.
  • Wat überhaupt de do’s and don’s zijn op LinkedIn (algoritme, functionaliteiten en techniek).

Gratis ebook over contentcreatie