DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK over Contentcreatie voor LINKEDIN!

DOWNLOAD MIJN GRATIS EBOOK!

Meer klanten vinden & beter klanten binden

Wat het salesteam van marketing moet weten en wat marketing over sales niet moet vergeten.

Succesvolle zichtbaarheid op social media, het ene bedrijf lijkt met gemak een groot bereik te realiseren, zien het lijstje met leads groeien en hebben voortdurend over tevreden klanten.

Het andere bedrijf blijft maar worstelen met een structurele zichtbaarheid. Hebben de berichten die gepost worden niet het gewenste resultaat en daalt de motivatie steeds verder om de socials actief in te zetten als marketingtool.

ZONDE

Het zijn de herkenbare ‘hobbels’ in het MKB om social media structureel in te zetten. Zonde omdat daar juist veel kansen liggen om verder te groeien en je naamsbekendheid te vergroten en te versterken.

MAAR HOE?

  • Omdat ‘tijd’ in het MKB vaak een groot struikelblok is, is de zichtbaarheid van het bedrijf op social media vaak bijzaak. Af en toe posten; losse flodders.
  • Is er de tijd niet om de techniek erachter goed uit te zoeken. En de techniek verandert bovendien voortdurend, dus wat je vandaag weet is volgende week weer anders. Frustrerend.
  • Is social media ook niet helemaal jullie ding. De marketing heeft al zoveel andere taken om ook te regelen en sales zit liever bij de klant aan tafel en zorgen dat alles gewoon op rolletjes verloop.

SLIM, EFFICIENT, SUCCESVOL

Wanneer er een praktisch, uitvoerbaar plan is om de social media als marketingmiddel in te zetten, geeft dit structuur en houvast. In minder tijd, meer impact.

Werken aan een sterk merk op social media vraagt namelijk meer dan af en toe een bericht posten. Maar wanneer je weet hoe het wel werkt, gaat het werken. Ook voor jullie.

Vond je dit interessant?
Lees dan ook deze drie andere blogs.

Als het zo moet dan stop ik ermee!

Je mag best weten dat ik me af en toe een elastiekje voel. De meeste tijd zit ik heerlijk comfortabel …

LEES MEER

Misschien zit het wel in mijn karakter maar ik heb mijn hele leven nooit de behoefte gehad om met zoveel …

LEES MEER

Hoe zorg ik ervoor dat meer mensen weten wat we mogelijk maken?

“Hoe zorg ik dat meer mensen weten wat we mogelijk maken?” Oude vormen van reclame, maken in sneltreinvaart plaats voor …

LEES MEER

Meer klanten vinden en
beter klanten binden?

Schrijf je dan nu in voor jouw wekelijkse gratis portie inspiratie over ‘focus op klanten’.

Je ontvangt tips en inspiratie over o.a.

  • Hoe je meer impact maakt met de berichten die je in social media deelt.
  • Hoe je structureel werkt aan het vergroten van je zichtbaarheid.
  • Praktijkvoorbeelden (leren van succesverhalen).

Gratis ebook over contentcreatie